SHAHINSOFT

SHAHINSOFT

مرجع تخصصی بازی و برنامه های کامپیوتری - آموزش,ترینر,کرک,دانلود,موبایل و هک
SHAHINSOFT

SHAHINSOFT

مرجع تخصصی بازی و برنامه های کامپیوتری - آموزش,ترینر,کرک,دانلود,موبایل و هک

منتظر نظراتتوت هستیم

خوب نسخه پنجم از سری ترینر های بازی مزرعه دار هم منتشر شد و با همه ایرادات فنی که داشت به هر حال تونستیم مشکلات رو حل کنیم از همه دوستانی که ایرادات فنی نرم افزار رو به ما گوشزد کردند ممنونیم و از همتون انتظار داریم و درخواست میکنیم که اگر حتی برنامه اجرا شد و یا حتی در یک بخش کوچک مشکل داشت به ما اطلاع بدید تا در ساخت نرم افزار های بعدی با این مشکلات روبرو نشیم ایرادات فنی نسخه پنجم کاملا برطرف شد و الان بدون هیچ مشکلی اجرا میشه از آن جایی که در نظر داریم ترینر های بازی مزرعه دارa wonderful life. رو درست کنیم لطفا نظراتتون رو درباره نرم افزار که آیا خوب بود یا اگر در قسمت هایی تغییر لازم دارد یا هر چیز دیگری که به نظرتون باعث بهبود کار ما میشه رو با ما در میان بگذارید خیلی خیلی ممنون
نظرات 28 + ارسال نظر
علی شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:42 ب.ظ

شاهین دستت درد نکنه اما یکی دوتا از تزینرهارو که گفته بودی رو نذاشتی و یه مشکل اساسی سیو بازی رو حذف میکنه بعد یکی دو هفته بعدش که میخوای وارد بازی بشی سیو رو لود نمیکنه یه کاری بکن داداش

علی شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:37 ب.ظ

شاهین جان یه خرده مطلب بالارو گنگ نوشتم فکر کنم منظورم اینه که وقتی از این ترینر استفاده میشه باعث خراب شدن فایل سیو میشه یعنی بعد از یه مدتی و مثلا 2 هفته وقتی بازی رو سیو میکنی و میبندی و وقتی میخوای دفعه ی بعد وارد بازی شی فایل سیو شده رو لود نمیکنه حالا من نمیدونم کدو یک از کدها ایراد داره که ازش استفاده کردم و این بلا سرم اومد این بازی رو از اول شروع کرده بودم با این ترینر 2 هفته بازی کردم بعدش که اومدم لود کنم ایراد داد و لود نشد الانم نمیخوام دوباره شروع کنم تا این مشکل حل شه ببین چیکار میتونی بکنی . بعد یه ترینر بود؟گفتی واسه قلب همه ساکنین دهکدس؟کجاست؟آهان اینم بگم که که آخرین ترینری که استفاده کردم به خدمت گرفتن هفت کوتوله بود شاید این کد ایراد داشت حالا دیگه خودت چک کن منتظر پاسختم داداش اینا همه به کنار از زحماتی که کشیدی واقعا ممنونم

شاهین شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:59 ب.ظ

اول ترینر قلب اهالی ترینرش نشد ولی سیوشو گزاشتم البته ای سوال رو دوباره دارم جواب میدم قبلا گفته بودم ولی اون مشکلتون رو نمیدونم از چیه من خودم از اون اگلین ترینری که ساختم تا الان از همه ترینر ها استفاده کردم ولی فکر کنم از ترینر هارد ورکر های یک و دو باشه چون سومی خیلی عالی کار میکنه از هفت کوتوله ها نیست. اگه میتونی از سیو های داخل برنامه استفاده کن ولی می دونم دوست داری سیو خودتو ادامه بدی ولی خوب من الان نمی دونم باید چکار کنی! سیو هایی که گزاشتم هم بد نیستند مثلا تو ببشترشون ده تا مرغ تخم طلا داری و همچنین شیر و پشم طلا و تازه اگه بخواهی از قرمز بودن قلب اهالی استفاده کنی بالاخره مجبور میشی از سیو ها استفاده کنی در ضمن یه سوال نرم افزار اجرا شد یا هنوز خودتون دستی باز میکنین؟

mehran شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:35 ب.ظ

سلام شاهین هر3تا COMDLG32.OCXروبایددانلودکردیایکیش بسته؟

علی شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:48 ب.ظ

شاهین جان خب من میخوام خودم بازی کنم برنامه هیچ مشکلی نداره داداش شاهین جان نمیدونم منظورت از دستی باز کردن یا خودش باز شدن چیه!! من فایل اجرایی رو باز میکنم و بقیه داشتان دیگه هر کدی رو که میخوام روش کلیک میکنم و افکتش ظاهر میشه باشه داداش من یه بارم ریسک میکنم از اول شروع میکنم اما آخرین کد که همون کوتوله هاست رو ازش استفاده نمیکنم شابد حل شه اگه هم بازم سیو رو خراب کرد بیخیال بازی میشم اما از هاردور ورکر نیست مطمئنم به هر حال بازم از زحماتی که کشیدی تشکر میکنم

mehran شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:04 ب.ظ

شاهین من ازهمون اول اون 11mbترینرکه گزاشته بودی دانلودکردم وبعداروردادالان فایلی که62kbبودرواضافه کردم به محل نصب درست شدحالافرق این15mbچه فرقی می کنه بااون اولی؟

shahin شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:13 ب.ظ

پاسخ mehran اونا همشون یک فایلند فقط برای تاکیید تو سه جای متن گزاشتم شما اگر نسخه اول رو باز کردین و صفحه سیاه میشد اون فایلی که آخر متن گزاشتم رو با این فایل .ocx دانلود کنید اجرا میشه جواب علی آقا من یادمه که شما نظر داده بودین که نرم افزار براتون اجرا نشده و مجبور شدین برید از داخل پوشه نصب یکی یکی باز کنید خوب شایدم دو تا علی داریم ولی در مورد ترینر مطمن باشید از کوتوله ها نیست البته من تا حالا یک هفته بعدش نبودم اوه الان گرفتم چی شد قبل از باز کردن ترینر کوتوله ها باید برید پیششون و بگید که براتون چیکار کنند یعنی مثلا دوتاشون به مزرعه برسند و سه تاشون به حیونا و دوتاشون آب بدن به زمین و بعد ترینر رو باز کنید چون اون ترینر مدت زمانی که مونده کار اونا تموم بشه رو هفت روز میکنه شاید با خراب شدن سیوتون بعد یه هفته رابطه ایی داشته باشه! بعدم تا منو دارین غم ندارین چرا بیخیال بازی بشین؟ پس نرم افزار رو سیستم شما اجرا شد و نه ارور داد و نه صفحه سیاه موند؟!

شاهین شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:19 ب.ظ

جواب سوال دوم مهران

بعضی از دوستان گفتند که ترینر رو حتی بعد از دانلود فایل 65 کیلوبایتی یه صفحه سیاه پخش میشه من هم ویدیوی اول برنامه رو حذف کردم و دوباره یه فایل سه مگی رو به فایل نصب اضافه کردم و فایل ocx رو هم اضافه کردم و دوباره آپلود کردم
اگه میگفتید با همون فایل چند کیلوبایتی درست شده اونو الکی آپلود نمی کردم. خلاصه این شد که
این شد که حجمش زیاد شد

shahin شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:23 ب.ظ

من میگم نظر بدید همینه دیگه بیخود و بی جهت پونزده مگ رو آپلود کردم و از ظهر تا حالا چهل نفر دانلود کردند در صورتی که به جای چهار مگ بیشتر با شصت کیلوبایت مشکل حل میشد!¿

Mohammad شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:43 ب.ظ

سلام !
خسته نباشید
امشب به طور کاملا اتفاقی وارد سایت شما شدم و وقتی این ترینر مزرعه دار رو دیدم خیلی خوشحال شدم !
خدایی از سال 84 که PS1 داشتم آرزو به دل موندم که همه موارد رو کامل انجام بدم ولی افسوس که نشد .
حالا هم که با سایت شما آشنا شدم.
خیلی خوشحالم چون داره به واقعیت تبدیل میشه آرزوی بچه گی هام .
الان من این بازی مزرعه داری رو دارم آقا شاهینیه شرکتی نمیدونم اسمش چیه ولی تبدیلش کرده به نسخه پی سی به هر حال الان میخوام بازی کنم !
چطور میشه از ترینر شما استفاده کنم ؟
یعنی تمامی مواردم فول فول باشه ؟
که بتونم برم شهر ؟
آیه سیوی داری که به دردم بخوره چون این ترینر یکمی دردسر داره و من باهاش آشنایی نسبی ندارم و طرز کار باهاش رو بلد نیستم اگه سیو داری که لینکش رو بده (همونی که دیگه آخراشه D: ) و بعدش بهم بگو که کجا باید فایل های سیو رو جایگزین کنم .
باور کن یه دنیا خوشحالم کردی !
مرسی

Aydin یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:22 ق.ظ

وقتی میخوام سیو کنم صفحه سیاه میشه. چی کار کنم؟

shahin یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:47 ق.ظ

جواب آیدین من که تو راهنما گفتم که وقتی می خواهید سیو کنید ترینر زمان رو ببندید هر موقع خواستید وقت بیشتری داشته باشید ترینر رو باز کنید کاراتون رو بکنید و بعد ببندید

شاهین یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:59 ق.ظ

جواب. محمد آقا محمد استفاده از ترینر ها اصلا سخت نیست شما الان اون فایل 15 مگی رو دانلود کن و توش یک فایل نصب هست که همه چیش خودکاره و شما فقط next میزنی و بعدشم باید دو تا فایل دیگه که توی فایل فشرده وجود داره رو در مسیر نصب بازی یعنی c\program files\harvestmoon trainers کپی کنی و بعد نرم افزار رو از منوی استارت باز کنی البته تو همون محل نصب هم میتونی harvestmoon trainers v.5 رو باز کنی بعد از اون فقط کافیه تو محیط نرم افزار روی ترینری که می خوای کلیک کنی و خودش خود به خود اجرا میشه راهنمای هر ترینر رو توی statue bar. با رفت موس روی اون نمایش داده میشه در ضمن در بخش help برنامه در مورد هر ترینر و عملکرد و برخی توضیحات خاص داده شده. توی نرم افزار اگر روی کلید ابزار ها که به شکل پیچ گوشتی و آچاره! کلیک کنی بخش ابزار ها نمایش داده میشه و فایل های سیو و راهنمای بازی و کد های گیم شارک و همچنین ابزار Mem covertor. و ePSXe برای اجرای مزرعه دار روی اندروید وجود داره. در ضمن محیط نرم افزار از نسخه قبلی خیلی گرافیکی تر و راحت تر شده مثلا برای اجرای ترینر پول روی عکس پول کلیک کنید برای قرمز شدن قلب دختر ها رو آیکون زنتون کلیک کنید برای ترینر زمان روی آیکون زمان کلیک کنی و همشون به همین سادگین!

علی یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:14 ق.ظ

آهان آره همین طوره.من با کوتوله ها صحبت نکردم و ترینر و فعال کردم شاید از اینه.شاهنین جان ترینر بدون هیچ مشکلی رو سیستم من اجرا میشه شاید اون یه علی دیگه بود بازم ممنونم داداش یه بار دیگه شروع میکنم

علی یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:36 ب.ظ

شاهین تستس کردم از کد کوتوله ها نیست.روز 5 ام بودم وقتی سیوش کردم خواستم بازم لودش کنم سیوش خراب شد تو روز 5 ام این کدهارو استفاده کردم قرمز شدن قبل دختران قلب سگ 999 محصولات بهار و هرد ورکر بعد کد خستگی ناپذیرم باز بود که وقتی داشتم زمین و شخم میزدم خشته شد از کار افتاده بود خداروشکر فایل روز 4 ام یه جا دیگه نگه داشته بودم! حالا ببین مشکلش از چی میتونه باشه اگه ایراد داره انشالله که درست بشه اگه نشه بازی کردنش بی فایدس خلاصه بابت همه چی ممنونم

شاهین یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:18 ب.ظ

اگر خسته شد حتما از خستگی ناپزیریه

shahin یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:21 ب.ظ

خیلی ممنونم که مشکلاتتون رو میگید چون وقتی نمیگید من هم فکر می کنم همه چی آرومه من چقدر خوشح,,,,, ببخشید.............. باز هم همه دوستان ممنونم اگر ترینر ها کار کرد لطفا بگید

علی یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:23 ب.ظ

شاهین میشه کدهای گیم شارک رو رو نسخه کامپیوتر پیاده کرد؟منظورم اینه که از یه راه دیگه.یا اگه نمیشه طرز استفاده گیم شارک رو یادآوری میکنی؟ حداقل با نسخه پلی استیژن بازی کنیم در ضمن من همه ی کدهارو دارم کدهای گیم شارک رو میگم اینایی که گذاشتی خیلی ناقص اند

شاهین یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:58 ب.ظ

این کد ها شاید به نظر کم باشند ولی تقریبا همشون کار میکتن


نحوه استفاده اینجوریه که اول سی دی.

سی دی گیم شارک رو میزارین و کد های مورد نظرتون رو انتخاب می کنین و ران گیم یا اوکی رو میزنین و بعد سی دی گیم شارک رو در میارین سی دی مزرعه دار رو میزارین

اگر کد های شما کار میکنن بگین بقیه هم استفاده کنن
گیم. میزاریشارک رو

یاسین شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:15 ب.ظ

سلام!
خسته نباشی
عاقا من کلا نمیتونم!
یعنی همه کار کردما، ولی نمیشه
ترینر رو که باز میکنم، اجرا میشه ولی تا Loading بیشتر اجرا نمیشه، بعد ازش میاد بیرون!
از Simple هم که کلا نمیتونم
مثلا رو آیکون پول کلیک میکنم، یه پنجره هم باز میشه، ولی وقتی میرم تو بازی، پولم هنوز 500 تا هست!
سیو رو هم که نمیخونه ( تو Save Data کپی کردم، ولی نشد! )
راستی وقتی ترینر رو اجرا میکنی از اول باید بازی رو شروع کنی یا از تو سیو قبلیت هم میشه ( واسه من که در هر دو مورد نشد! )
فکر کنم با توجه به مسائلی که گفتم، اجرا شدن بازی باید یه جور معجزه باشه، مگه نه ؟

شما مطکئنید که مزرعه دار رو روی نسخه ایی که شرکت دلفین از رو ePSXe زده اجرا میکنید!


اگر درست بود نسخه ایی که اجرا می کردید و باز ترینر ها باز نمیشدن به این آدرس برید:

C:\Program Files\Harvestmoon Trainers\Trainers\(Trainers are here).exe

شاهین شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:37 ب.ظ

جواب یاسین جان!

سیو ها رو باید تو برنامه انتخاب کنید یا این که اسمشونو به اسم data1.mem تغییر بدید البته اگر از امولاتور دیگه ایی استفاده می کنید تو محل نصب دنبال SAVEDATA بگردید و اسمشو. به اون تغییر بدید

تو خود برنامه باید در بخش تنظیمات مموری Browse رو بزنید و فایل سیو رو انتخاب کنید ( * سیو ها رو هر مبدلی اجرا میشن!)

ولی ترینر ها تنها روی نسخه شرکت دلفین اجرا میشن!

خعهخن سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:07 ب.ظ

لینک دانلود خود هاروستمون کجاست

تو آموزش کامل بازی مزرعه دار:

http://Shahinsoft.blogsky.com/hmbtn

علی جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:49 ب.ظ

سلام
شاهین جان
می شه بگی چطوری با نرم افزار Quick Memory Editor تریرنر درست می کنی؟
لطفا جواب بده. ضروریه.
خداحافظ

بهتره راهنمای برنامه رو بخونی چون توضیحاتش مفصله ولی به صورت مختصر:

اول باید یک جستجوی جدید رو شروع کنید و مثلا مقدار پولی که تو بازی رو دارید وارد کنید و بعد از اون برید تو بازی و کمی پول خرج کنید و دوباره بیاید تو برنامه مقدار جدید رو وارد کنید تا یک سری از متغیر ها برن کنار. و این کار رو اونقدر انجام بدید که تنها یک متغیر باقی بمونه و بعد از منوی ترینر گزینه Build Trainer رو انتخاب کنید.
این روش یه کم سخته و بهترین راه اینه که کد های HEX متغیر ها رو گیر بیارید و همون ها رو سرچ کنید و خیلی راحت تر ترینر درست کنید پیشنهاد من اینه که از Cheat Engine هم استفاده کنید من خیلی از کد های مزرعه دار رو از Cheat Engie در میوردم و بعد ترینر رو با Quick Memory Editor درست میکردم چون Cheat Engine تو ساخت EXE ضعیف عمل میکنه و Quick Memory Editor در پیدا کردن متغییر ها ولی این دو برنامه در کنار یکدیگر عالی کار میکنن.

علی شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:35 ب.ظ

سلام
ممنون.
ولی راهنمای بازی رو از کجا گیر بیارم؟

راهنمای کدوم بازی؟

علی شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:17 ب.ظ

سلام
از راهنمایی مختصرت ممنون ولی راهنمای Quick Memory Editor رو حتما بگو از کجا گیر بیارم.

من برای ترینر ها یه محیطی طراحی کردم که لینک دانلودش در پایین هست. اگه ازش خوشت اومد بگو تا نسخه کاملشو برات بفرستم تا در وبلاگت قرار بدی.

http://s1.picofile.com/file/7823974294/HarvestMoon_Trainers.rar.html

خداحافظ

دیدم دستتون درد نکنه ولی فکر نکنم بیشتر از یک ساعت براش وقت گزاشته باشد!!!
آیکون ها به هم ریخته و در بعضی مواقع توی هم فرو میرن !!!!
صفحه ی اصلی رو میشه بزرگ تر یا کوچکتر کرد ولی توی اشیا داخل برنامه اصلا تغییری ایجاد نمی کنه!!!!
تصاویر آیکون ها اصلا قشنگ نیستند زاویه های تند وعدم تناسب رنگ بندی رو هم به اون اضافه کنید.

به هر حال امیدوارم که روز به روز پیشرفت کنید.
ولی این کار شما زیاد به درد نمی خوره مخصوصا که فکر کنم احتمالا با MMB درست شده و پروژه های ساخته شده با MMB ( مثل فایل Simple در نسخه پنج) معمولا به خوبی اجرا نمیشن.

علی شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:31 ب.ظ

سلام
ببخشید
در نظر اولی گفته بودم که راهنمای بازی.
منظورم راهنمای Quick Memory Editor هست.

من تو یکی از نظر ها گفتم ولی مختصر
اما بهترین راهنما راهنمای خود برنامه Help هست.

تو اینترنت یه جستجویی بکنید

علی دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:17 ب.ظ

سلام
من با Cheat Engine در بازی جنگ های صلیبی متغیر پول رو پیدا کردم و اون رو به 9999 تغییر دادم.
می خواستم بپرسم الآن چطوری می طونم اون رو در Quick Memory Editor به فایل exe تبلیل کنم؟
خداحافظ

ببین باید توی Quick Memory Editor مقدار پولتو جستجو کنی و ببینی که آدرس کدوم متغیر با آدرسی که توی Cheat Engine پیدا کردی میخونه و روش دوبار کلیک کنی و در پنجره باز شده براش یه اسم مثل Money انتخاب کنید و اگه خواستی براش یه Short -cut مثل Ctrl+M انتخاب کنی و اگه نخاوستی مثل ترینر های مزرعه دار براش هیچ کلیدی تعریف نکن تا به صورت خودکار اجرا بشه و یه کار دیگه می مونه که و انوم اینه : برای متغیری که پیدا کردی یک مقدار انتخاب کنی...متاسفانه QME نمی تونه مثل CE متغیر رو Freeze کنه و شما باید براش یه مقداری مثل 999999 انتخاب کنی و در آخر از منوی Trainer گزینه Build Trainer رو انتخاب کنید. والسلام.

علی پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:49 ق.ظ

سلام
ممنون
اگه می شه یه لینک دانلود از Quick Memory Editor بزار چون این نرم افزاری که من داروم مشکل داره.
خداحافظ

اگر شد آپ می کنم براتون میزارم + راعنمای ساخت ترینر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد