SHAHINSOFT

SHAHINSOFT

مرجع تخصصی بازی و برنامه های کامپیوتری - آموزش,ترینر,کرک,دانلود,موبایل و هک
SHAHINSOFT

SHAHINSOFT

مرجع تخصصی بازی و برنامه های کامپیوتری - آموزش,ترینر,کرک,دانلود,موبایل و هک

هک بازی های اندروید بدون نیاز به روت با CreeHack ( سکه ، جم ، الماس ، جون ، قلب ، اعتبار )

CreeHack نام نرم افزاری است که مطمئنا جزء لاینفک گوشی های اندرویدی خواهد شد ، مخصوصا این اپ را به گیمر ها توصیه می کنیم





با استفاده از این اپلیکیشن می تونید پول ، سکه ، الماس ، جون ، قلب ، خون و .... انواع بازی های اندروید رو هک کنید و اون هم بدون نیاز به روت کردن گوشی خود!


روت کردن همیشه ریسک به خطر افتادن گوشی و یا حداقل از بین رفتن گارانتی را در پی دارد ولی این دلیل نمی شود که کاربران از امکانات گوشی های روت شده بی بهره بمانند ! CreeHack می تواند بدون هک کردن گوشی این کار را برایتان انجام دهد.


روش کار تا حدود بسیار زیادی شبیه نرم افزار Freedom است ( که البته به روت نیاز داشت ) ، شما به صورت کاملا حرفه ایی اقدام به خرید سکه و الماس و... از خود بازی می کنید ! و روش پیچیده ایی در کار نیست!


ابتدا برنامه را نصب کرده و سپس وارد آن شده و کلید ON را بزنید ، سپس وارد بازی خود شده و اقدام به خرید سکه و الماس و جون و ... کنید!  به همین سادگی!


نرم افزار با اینکه به صورت آفلاین کار می کند ولی همه شما می دانید که برای خرید از بازی باید آنلاین و به اینترنت وصل باشید.


* قابل توجه کسانی که گوشی خود را روت کرده اند ; بهتر است هنگام استفاده از این برنامه سایر برنامه های مشابه مانند Freedom , Lucky Pather , Google Play Service و .... را ببندید(Force close)


* نکته مهم : همانطور که در سایر پست های قبلی گفته بودیم روش مطمئنی برای هک کردن بازی های آنلاین مانند Clash Of Clans , Little Empire ، فروت کرفت و ... وجود ندارد و این اپ هم نمی تواند کاری برای آنها بکند



دانلود مستقیم از لینک اصلی(384Kb)


دانلود مستقیم از لینک کمکی(384Kb)




منبع : apktops.ir

فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین (ع) بر تمام شیعیان تسلیت باد



با عرض پوزش به اطلاع می رسانیم وبسایت شاهین سافت به نشانی http://Shahinsoft.ir در حال حاضر در دسترس نیست