SHAHINSOFT

SHAHINSOFT

مرجع تخصصی بازی و برنامه های کامپیوتری - آموزش,ترینر,کرک,دانلود,موبایل و هک
SHAHINSOFT

SHAHINSOFT

مرجع تخصصی بازی و برنامه های کامپیوتری - آموزش,ترینر,کرک,دانلود,موبایل و هک

زیر رگبار نگاهت . . .

شب از مهتاب سر میره

تمام ماه تو آبه؛

شبیه عکس یک رویاست،

تو خوابیدی ،جهان خوابه!

زمین دور تو میگرده

زمان دست تو افتاده

تماشا کن!

سکوت تو عجب عمقی به شب داده!

تو خواب انگار طرحی از گل و مهتاب و لبخندی

شب از جایی شروع میشه،

که تو چشماتو میبندی

تو را آغوش میگیرم

تنم سرریز رویا شه

جهان قد یه لالایی،

توی آغوش من جا شه

تو را آغوش میگیرم

هوا تاریکتر میشه!

خدا از دستهای تو بمن نزدیکتر میشه...

زمین دور تو میگرده

زمان دست تو افتاده؛ تماشا کن!

سکوت تو عجب عمقی به شب داده

تمام خونه پر میشه،

ازین تصویر رویایی

تماشا کن! تماشا کن!  

 

منبع : http://www.amour-amour.blogfa.com

بالاخره قالب

آخیش بالاخره این قالب رو یه جوری سرهمش کردیم رفت!! فکر کنم تا دو سه ماه دیگه به قالب دست نزنم. اگه شما دوستان کد جالبی دارید خواهشا بگین من هم اسستفاده کنم. 

با تشکر. 

(**راستی لوگو رو دارم عوض می کنم به همین زودی میزارم**)

جوک باکس


کد جوک باکس برای وبلاگ ها :
<div style="text-align: center; "><iframe height="200" width="468" marginheight="0" marginwidth="0" src="http://www.loo3.com/sms/script/box.php?bg=FFFFFF&font=000000" name="I1"></iframe></div>
برای تنظیمات مخصوص خود از این راهنما کمک بگیرید:
ارتفاع =height
عرض =width
رنگ پس زمینه =bg
فونت =font
برای درج اس ام اس های خود به بخش نظر سنجی بروید
تا بقیه نیز از خواندن جوک های با مزه شما بخندند!!