SHAHINSOFT

SHAHINSOFT

مرجع تخصصی بازی و برنامه های کامپیوتری - آموزش,ترینر,کرک,دانلود,موبایل و هک
SHAHINSOFT

SHAHINSOFT

مرجع تخصصی بازی و برنامه های کامپیوتری - آموزش,ترینر,کرک,دانلود,موبایل و هک

مزرعه دار

بازی مزرعه دار بازگشت به طبیعت

دسته بندی--><مزرعه دار,راهنمای بازی مزرعه دار> 

  دوستان حتما از این مطلب بازدید کنید چه اونهایی که طرفدار بازی های جدیدن و چه اونهایی که به بازیهای قدیمی علاقه دارن مطمئن باشید حتما حس نوستالژیکتون بالا میزنه و حتما یاد بچگیحاتون میفتین . یاد بازی های قدیمی و سگا و آتاری های دستی! 

 

یادش بخیر

 

با سلام خدمت همه ی دوستان امروز با یک مطلب کامل و جامع درباره ی بازی دوست داشتنی مزرعه دار در خدمتتون هستم و مطمئن باشید حالا حالا ها در خدمتون هستیم. 

تو این تاپیک همه چیز درباره ی بازی مزرعه دار Btn هست . 

چون خودم خیلی درباره ی بازی این ور اون ور رفتم و هیچ چیزی پیدا نکردم تصمیم گرفتم این مطلب رو بنویسم و کاملا همه چیز رو پوشش بدم تا بقیه مثل من علاف نشن تو این مطلب در باره ی : 

1 - توضیح کامل درباره بازی 

2 - نحوه بازی کردن بازی 

3 - کار های مخفی بازی و معما ها ی آن ( و چیز هایی که در حالت عادی بازی پیدا نمیشن) 

4 - دانلود کامل بازی برای کامپیوتر 

5 - دانلود سیو بازی ( که خیلی جالب هست و برای شروع کار با بازی خیلی مفید هست ) 

6 - دانلود ترینر های بازی ( از پول و هیزم گرفته تا ... تخم مرغ و .... علاقه دختر ها و .... ) 

 

صحبت خواهیم کرد و مطمئن باشید با خوندن این مطلب اصلا نیازی به مطالب دیگر ندارید. 

 

چون مطلب خیلی زیاد بود مجبور شدم تو یه صفحه جدا بنویسمش ببخشید. 

برای مشاهده مطلب اینجا کلیک کنید 


پاسخ به نظر :

نویسنده : سبحان
دوشنبه 12 تیر ماه سال 1391 ساعت 11:17 PM
سلام ممنون واسه ترینر های عالیتون
می خواستم بدونم ترینر های بیشتری موجوده ؟
یا برنامه ای هست که بتونم با اون در بازی تغییرات ایجاد کنم ؟ ( مثل قرمز کردن قلب دخترها ، 999 کردن محصولات و ... )
یا اینکه برای این کار ها ترینر های دارید ؟
ممنون و خسته نباشید.
پاسخ:
سلام دوست عزیز من خیلی سعی کردم که این کارو بکنم ولی نشد یعنی شد و تعداد اونها به 999 میرسه ولی انگار یه جورایی فقط نمایش میده و واقعا تعداد اونها 999 نمی شه!
بهترین راهش اینه که محصولات رو تو خونه ی اول یخچال بزاری تا 99 بشه و دهبار بفروشیشون و تو بازی لازم نیست که 999 بشه فقط باید بالای 100 تا بفروشی! به هر حال اگه بخای 999 بشه راهش همونه یکم سخته ولی خوب! چه میشه کرد .

راستی اینطور که گفتین پس ترینر ها کار کردن؟ خیلی نگران بودم که تو یه سیستم دیگه کار نکنه!


+

دوست عزیز این نکته یادم رفت که : قلب دختر ها با جواهرات به سرعت زیاد میشه و شما کافیه یکی از اونها رو بدی بسازن یا این که در مسابقات اسب سواری ترینر مربوط به اون رو فعال کنی و اونجا تهییه کنی و بزاری تو خونه ی اول کابینت تا 99 تا بشه (تا موقعی که ترینر باز هست این مقدار کم نمیشه یعنی بینهایت است ) و همشو بدی به دختر ها همشون بلااستثنا بیشتر از همه چی از اونها دوست دارن و به سرعت در عرض 5 یا 6 روزه قلبشون قرمز میشه( *** البته اگر از کار و زندگی بزنین و صبح تا شب مثلا سه یا چهار بار یه کوله ی پر بهشون بدین 2 یا 3 روزه قرمز میشه )