SHAHINSOFT

SHAHINSOFT

مرجع تخصصی بازی و برنامه های کامپیوتری - آموزش,ترینر,کرک,دانلود,موبایل و هک
SHAHINSOFT

SHAHINSOFT

مرجع تخصصی بازی و برنامه های کامپیوتری - آموزش,ترینر,کرک,دانلود,موبایل و هک

توضیح

رمز همه فایل های شاهین سافت shahinsoft هست سوال کرده بودند دوستان

نرم افزار MEM Convertor

نرم افزار MEM Converot برای تبدیل سیو امولاتور های کامپیوتر اندروید به یکدیگر(امولاتور پلی 1)


برای دانلود اینجا کلیک کنید

پاسخ به نظرات

در مورد پرسش دوستان:

آقا معین و کسری و محمد آقا:


داداش دمت گرم که وقت می زاری و ترینر می سازی ولی چند تا مشکل داری

1. سرعت نمی دونم چرا وقتی وارد سایت تو شدم و خواستم ترینر ها رو دانلود کنم کامپیوترم پوکید بعد از ریستارت کردن کامپیوتر لینک ها رو دانلود کردم با مصیبت

2. دانلود کردم و طبق دستورالعملی که دادی اول ترینر رو باز کردم بعد وارد بازی شدم و همون کارهایی رو که تو تصویر توضیح دادی رو انجام دادم اما هیچی نشد

 در ضمن روی 4شارد چیزی آپ نکن دمت گرم برا دانلود عضویت می خواد که اینم کلی مکافات داره

در کل ممنون از زحمتت


من نتونستم اجراش کنم .نصب شد ولی موقع اجراشدن این ارور داد.COMDLG32.OCXچیکار کنم تو رو خدا جواب بدین.ممنون میشم


داداش میشه درباره ی استفاده از تینر یه توضیح بدی هرکاری میکنم نمیشه


آقایون در مورد اجرا نشدن ترینر ها اگر ترینر اصلا باز نشد باید آنتی ویروستون رو خاموش کنید.

اگر اجرا شد ولی کاری انجام نداد مثلا ترینر پول رو دانلود کردید و بعد از اجرا پولتون 9999999 نشد باید مطمئن شید که نسخه مزرعه داری رو که برای دانلود گزاشتیم رو رو سیستمتون نصب کردید(نسخه ی دلفین)

در مورد ارور    COMDLG32.OCX باید بگم که این مشکل برای نسخه اول بود و در نسخه های دوم و سوم برطرف شد.


پاسخ سوال سوم: ببینید شما باید اول بازی رو اجرا کنید و بعد از تو برنامه ترینر مورد نظرتون رو اجرا کنید. همین!


مژده : نسخه ی جدید از ورژن سوم  V3.4.0  درست شده که علاوه بر ترینر های جدید از جمله 400% شدن ابزار ها و ترینر خستگی (خسته نشدن) و ....    مشکلات و ارور های اون حل شده

دوستانی که ترینر نسخه اول رو دانلود کردند و با ارور مواجه شدند لطفا نسخه سوم رو دانلود کنند(حجم 1 مگابایت)