SHAHINSOFT

SHAHINSOFT

مرجع تخصصی بازی و برنامه های کامپیوتری - آموزش,ترینر,کرک,دانلود,موبایل و هک
SHAHINSOFT

SHAHINSOFT

مرجع تخصصی بازی و برنامه های کامپیوتری - آموزش,ترینر,کرک,دانلود,موبایل و هک

نسخه پنجم ترینر های مزرعه دار - نظرات

خیلی خیلی از نظرات شما ممنونم و باید  اعتراف کنم که انتظار این همه استقبال رو نداشتم.


اول ترینر های جدید:


ترینر س قلب سگ و اسب  OK

ترینر قلب اهالی شهر  OK

ترینر فریز شدن زمان  is making

ترینر توت فرنگی های قدرتی  Failed

ترینر های بازمانده(999 شدن ها)  OK


فایل های سیو اضافه شده : 8 فایل سیو داخلی و خارجی ( از سال آخر و همه ی حیوانات پشم شیر وطلا و دیگه نمیدونم محبوبیت بین همه ی اهالی و ....)


کد های گیم شارک OK


نرم افزار MEM Convertor  OK


راهنمای  کامل بازی در فرمت های html و word و دو صورت آنلاین و آفلاین


نرم افزار  ePSXe  برای اندروید  OK


امکان نظر دادن در خود برنامه  OK


تمامی راهنما های تصویری  شاهین سافت که تا کنون منتشر شده اند OK


نرم افزار ePSXe برای اجرای مزرعه دار در کامپیوتر(البته باید ایمیج مزرعه دار را قبلا تهییه کنید)

is Making


راهنمای تصویری  + فایل ویدئویی + زبان فارسی + نحوه نصب زبان فارسی

------------------------------------


این از برنامه  بریم سراغ نظرات


عرضم به خدمتتون که راهنمای تصویری نحوه به دست آوردن سیب های قدرتی در گالری تصاویر مزرعه دار وجود دارد- سمت  راست سایت


فریز شدن تایم رو هم یه کاری میکنم


بعد اینکه توت فرنگی های قدرتی رو اگه برای رفتن به شهر می خواهید که من با 87 ذدرصد نتونستم برم!


نفس بینهایت ها رو که اصلا روش حساب نکنید

قلب حیوانات رو ترینر که نه ولی سیوشو دارم.


تنظیم گرافیک رو گفتین توی تنظیمات برنامه تصویر رو انتخاب کنید و بعد Configure رو انتخاب کنید و در پایین صفحه ای که باز میشه دو گزینه Nice و Fast رو برحسب نوع کارت گرافیکتون انتخاب کنید و حتما گزینه Texture -Rendering رو به Standard Smoothing تغییر بدید تا کیفیت نسبتا خوبی داشته باشه.


از زنتون به هیچ وجه نمی تونید کار بکشید


درباره مسابقات اسب دوانی و نفس بینهایت یه چیزی یادم رفت و انم اینه که وقتی قلب سگ و اسبتون قرمز باشه خود به خود توش برنده میشید و نفس بینهایت هم با گرفتن سیب های قدرتی حله دیگه!


آواتار رو که نمیشه تو اینجا ثبت نام کرد من آواتار خودموهم تو جی آواتار ثبت کردم چون بلاگ اسکای به اون وصله!


در مورد فروم باید بگم که ببینید من یه وبلاگ دارم و نمیشه تمام امکانات یه سایت رو به اون اضافه کرد انشالله وقتی سایت زدم براش فروم میزارم


در مورد ترینر دیدن الهه ها باید بگم که من خودم به شخصه تا حالا بیشتر از دوتا رو ندیدم!!! و به همین خاطر هم ترینر دیگه به دردش نمیخوره! ولی توی یکی از سیو هایی که گزاشتم(15 پاییز سال آخر) همه چی تمومه - یعنی همه کار هایی که تا اون موقعباید انجام بشه رو انجام دادیم و حتی ده تا مرغ تخم طلا داریم!!!و گاو و گوسفندامون هم  چهار پنج تاش پشم و شیر طلا اند و خلاصه اینکه همه صحنه ها دیده شدن و کلا همه چی OK و فقط باید تا آخر سال همه کار هارو بکنید. درصد مزرعه هم همون 87 درصدی که گفتم(من خودم هم تا حالا بیشتر از این نرفتم ولی یه سیوی داشتم که فکر کنم گفته بود 91 درصد و من هم دانلود کردم ولی چون اسماشون قاتی شد نمیدونم کدومه ولی احتمال خالی بندی بودنش زیاده!!)


در مورد ترینر فارسی شدن بازی !    این دیگه از اون حرفا بود ---ولی من واقعا دلم می خواست بتونم این بازی رو فارسی کنم و کلی هم سروکله زدم با این موضوع و امیدوارم یه روزی عملی بشه!)


در نهایت هم این رو بگم که تصمیم برآن شد که ترینر جمعه همین هفته برای دانلود لینک بشه!


                                                        خدانگهدار تا جمعه.   شاهین

نظرات 29 + ارسال نظر
mehran سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:02 ب.ظ

Thank you very much brother

mehran سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:32 ب.ظ

شاهین این گرافیکه تومیگی سرعت بازی رفت بالا!گرافیک واقعی یعنیtexture filtering=4:Extended w/o sprites-unfiltered 2D

من نفهمیدم دقیقا چی شد دوستان پدسیده بودند گرافیک رو چجوری تنظیم کنیم که سرعت بره بالا من هم گفتم برحسب نوع کارت گرافیک باید یکی از گزینه های فست یا نایس رو انتخاب کنند

علی چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:13 ب.ظ

اول یه تشکر از شاهین عزیز بعد یه سوال! مگه همه ی کدهای گیم شارک توش نیست؟ خب اگه هست پس حتما نفس بی نهایت و تمامی توت فرنگی های قدرتی یو دیگه مزرعه 100 در 100 و ...... کلا دیگه همش باید باشه دیگه! نه؟

همش هست ولی صددرصد رو من توشون ندیدم

علی چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:19 ب.ظ

یه درخواست دیگه جمعه صبح زود لینک دانلود رو فعال کنا . D:

mehran چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:38 ب.ظ

شاهین جان ببین هیچ کس طاقت نداره هممون داریم می ترکیم

ببینید من که مرض ندارم بیخود شما رو منتظر بزارم فقط می خوام یه کاره عالی و خیلی خوب و بی نقص باشه که دیگه نیازی به آپدیت نباشه

mehran پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:50 ق.ظ

شاهین بچه کدوم شهری؟والان درکدام شهرزندگی میکنی؟

تهران

pato پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:38 ق.ظ http://shahinsoft.blogsky.com

شاهین ترین قلب اسب وسگ وترینرقلب اهالی شهر ازکجا توسایتت پیدا کنم بگو په موردیم؟؟؟؟

علی جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:40 ق.ظ

شاهین جان جمعه شدا این لینک دانلود رو فعال کن دادش

علی جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:35 ب.ظ

شاهین چی شد پس؟مردیم بابا ! حداقل بگو ساعت چند لینک و فعال میکنی؟ D:

mehran جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:45 ب.ظ

شاهین غزیزم اصلاعجله نکن کارت دورسته اگه نشدشنبه.

علی جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:58 ب.ظ

شاهین الکی میگه عجله کن عزیزم

الان دارم متنشو می نویسم

ببخشید دیر شد!

... سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:56 ق.ظ

سلام داداش .
من فققط از ترینر پولت تونستم استفاده کنم.
ترینر های سری 5 هیچکدومشون اجرا نشد اگه فایل سیوم رو بهت بدم وقت داری یک لطفی بکنی و قلب دخترارو قرمز و اسب و سگم رو قلبشون رو کامل کنی.اگر محصولاتمم که کامل بشه ممنون مشیم ازت.
ممنون میشم اگه ایکارو بکنی.اگه میشه همینجا جواب بده یا توی ایمیلم بگو که سیومو برات بزارم.
دمت گرم

لینکشو بده ولی همه ترینرها کار میکنن!

احسان چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:39 ب.ظ

سلام
از لطفت ممنونم
چند تا مورده اگه درست کنی واقعا ممنونت میشم
۱:پرینت فرشته ها
۲:ترینر سبزیجات بعد استفاده همدیگرو کنسل میکنن
۳:هارد ورکرای تابستان پاییز زمستان خرابه
۴؛سیواهم کار نمیکنه
ممنون منتظر جوابتم

هارد ورکر مخصوص فصل خاصی نیست فقط سه تا ترینر اند که به طریق مختلف هارد ورکر میکنن و به نظر من سومی بهتر کار میکنه
سبزیجات رو بعد از باز کردن ترینر اگر یه ددنه ازشون بفروشی دوباره 999 میشه فقط یه باگ تصویریه(اگه تو فیلم راهنما هم دقت کنی این اتفاق میفته)
سیو هارو من امتحان کردم هر هشتاشون کار میکنن فقط باید اسمشونو با اسم فایل اصلی کارت حافظه عوض کنی یعنی چی؟ یعنی این که وقتی بازی رو نصب میکنی یک فایل مثلا با نام DataSave1.mem روی سیستمت نصب میشه ولی اسم فایل سیو من Save1.mem هست توباید Save1 رو به DataSave1 تغییر اسم بدی و تو همون پوشه جایگزین فایل اصلی کنی فقط اگه توش یه بازی خیلی مهم سیو شده اونرو یه جایی کپی کن تا بعد دوباره ازش استفاده کنی.
اگر پسوند فایل ها فرق میکرد یعنی فایل سیو من Save1.sav بود با MEM Convertor که توی نسخه 5 وجود داره و از سایت هم میتونی دانلود کنی اونرو به mem تبدیل کن.
پرینت الهه ها رو هم من تا حالا نشنیدم یه کم بیشتر توضیح بده.

سیاوش شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:33 ق.ظ

با سلام و عرض خسته نباشید خواهش میکنم یکی به من توضیح بده روش استفادشو...
هرکاری میکنم نمیشه

شما اول فایل رو دانلود می کنید و بعد از نصب فایل Setup داخل فایل فشرده برنامه رو از منوی استارت باز می کنید
بعد از اون هم باید بازی مزرعه دار Back to Nature رو (نسخه دلفین)
باز کنید و بعد هم از داخل برنامه هر ترینری رو که خواستید اجرا کنید برای این کار روی عکس ترینر مورد نظرتون کلیک کنید! همین !

حسن پنج‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:09 ب.ظ

سلام.اقا شاهین دوست گلم لطفا ترینر 10 توت فرنگی قدرتی و10 جان شدن جان اسب وسگ وحیوانات مزرعه رو بزاری ممنونت میشم...09371676456این شمارمه یه زنگ بزن کارتون دارم.......

ترینر قلب سگ و اسب رو که قرار داده ایم ولی ترینر 10 تا توت فرنگی رو قبلا هم خیلی سعی کرده ایم نشده !

ولی راهنمای به دست آوردن توت فرنگی ها رو توی وبلاگ گزاشتم می تونید استفاده کنید

آدرس اولین و بزرگترین انجمن طرفداران بازی هاروست مون:

http://shahinsoft.ir/index.php/forum/harvestmoon-back-to-nature

مسیحا یکشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:03 ب.ظ

سلام داداش شاهین
من اینقدر در حال کار تو شهر ها هستم که فقط با گوشی می تونم مزرعه دار رو بازی کنم .فقط نمی دونم چطور ترینر رو روی اندروید اجرا کنم؟؟ راهنماییم کن دادا بتونم اجرا کنم الان سال دوم بازی هستم

این مطلبی است که قبلا در موردش بحث شده بود

شما اول از همه باید مزرعه دار رو روی کامپیوترتون نصب کنید و بعد ترینر هایی رو که لازم دارید اجرا کنید و بازی رو ببندید
بعدا باید از بازی خارج شده و فایل سیوتون رو به فایل سیوی که مبدل اندروید بتونه استفاده کنه تبدیل کنید
شاهین سافت برای این کار یه برنامه نوشته به اسم Mem Convertor بوسیله اون فایل سیو مبدل کامپیوتر رو به فایل سیو مبدل اندروید تبدیل کنید و از سیوتون تو گوشیتون استفاده کنید

انجمن طرفداران بازی مزرعه دار

ttp://shahinsoft.ir/index.php/forum/harvestmoon-back-to-nature

شمه پنج‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:53 ب.ظ http://kanzenkelardasht.blogfa.com

سلام خسته نباشی داداش آقا من هر کاری کردم نت.نستم فایل سیوهاتو اجرا کنم دیگه کلا بیزار از بازی شدم
یه سوال دیگه؟من یه سیو دارم که تو سال اول هستم تو مسابقه مرغ وشنا هم برنده شدم با کارن هم ازدواج کردم ولی وقتی از بازی خارج شدم و دوباره خواستم از سیوم اجرا کنم پیغام خطا میده

برای استفاده از save,ها به محل نصب بازی برید و در پوشه savwdata دنبال فایل های سیو بگردید که معمولا دو تا هستن save1, save2 بعد باید فایل سیوی که تو برنامه هست یا دانلود کردید رو rename کنید به نام فایل سیو اصلی برنامه و اون رو در محل سیو کپی و به جای سیو اصلی قرار بدید

رضا چهارشنبه 16 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 01:07 ب.ظ

ترینری هست که قلب تمام ( اهالی دهکده کتوله ها) خراب نوشتم فکر کنم
ترینری هست که هر روز غذای اونا رو به صورت اتمایتک بده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با تشکر

ترینر کوتوله ها وجود دارد که اگر به کوتوله ها کاری بسپارید و ترینر رو روشن کنید تا ابد برایتان کار می کنند

ترینر غذا نه نداریم!

قلب اهالی هم نداریم

امیر جمعه 5 دی‌ماه سال 1393 ساعت 01:09 ب.ظ

سلام میشه کد گیم شارک پرینت تمام ماهیارو برام بزاری

شما نرم افزار Harvestmoon Tools V.1 رو دانلود کنید ( نسخه چنجم ترینر های بازی مزرعه دار - آخرین آپدیت )

در بخش امکانات اضافه ( tools ) کد های گیم شارک رو انتخاب کنید ، تمام کد های موجود در این بخش قرار دارند

حسین جمعه 8 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 10:02 ب.ظ

سلام
این ترینر چرا اجرا نمیشه مثلا رو پول که میزنم اررور میده runtime : 51 مثلا اصلا کار نمیکنه ؟ ایراد از چیه؟

.......این نسخه

http://s5.picofile.com/file/8121150434/Harvestmoon_Tools_V_1_1_Harvestmoon_Trainers_V5_2_ShahinSoft.rar.html

رو دانلود کنید

حسین شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 06:07 ب.ظ

سلام بازهم همین ارور رو میده! اگر براتون مقدور هست یک فیلم بگیرید از نحوه کار با این ترینر بزارید مردم نحوه اجراشونو ببینن اینم یه اسکرین شات! از ارور

http://8pic.ir/images/ori6qn7327afdv2w7mvv.png

سلام احتمالا ویندوز شما 64 بیتی است.
و یا ممکن از انتی ویروس شما ترینر ها رو به عنوان وبروس شناخته و انها رو حذف کرده.

لطفا به مسیر زیر بروید
C:/program files/shahinsoft/harvestmoontools/trainers

اگر ترینر ها رو در این مسیر پیدا کردید به صورت دستی اجراشون کنید اگر نه نرم افزار رو حذف کنید،انتی ویروس رو غیرفعال کنید و دوباره برنامه رو نصب کنید

سوالاتون رو در انجمن پشتیبانی از نرم افزار بپرسید
Shahinsoft.ir

حسین شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 09:22 ب.ظ

مشگل بر طرف شد همه گزینه ها کار میکنه الا این توت فرنگی قدرتی اصلا چیزی نمیده !!
پول هیزوم همه چی ۹۹۹ !

لطفاراهنمای نرم افزار رو کامل مطالعه کنید

این ترینر، ترینر خستگی ناپذیریه، و اگر فعال باشد هنگام کار دیگه خسته نمی شید، در واقع کاری رو انجام میده که گرفتن تمام توت فرنگی قدرتی ها انجام میده! شما رو خستگی ناپذیر می کنه!

~girl~ دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:01 ق.ظ

عالی بود

اما میشه به صورت کامل و تصویری بگید چجوری میشه قابلمه گرفت(یعنی چجوری اشژزی کنم؟)

لطفا بگید:)

ممنون

~girl~ دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:40 ق.ظ

سلام

ببخشید ولی اون دختر ابی زیر درصد خونه چیه؟؟

باید چیکار کرد

اون آواتار بازیکنه ، چیز خاصی نیست فقط زیرش تعداد توت فرنگی هاتونو نشون میده

بی نام دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 04:26 ب.ظ

کارت درسته قلقه ترینرت تا حدودی امده دستم دمت گرم

مصطفی شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 06:16 ب.ظ

این بازی خیلی خاطره انگیزه ..... فکرکنم ای دفعه هزارم باشه که بازی میکنم .... ممنون

محمد دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 12:12 ب.ظ http://www.mohammadmsoft.blogsky.com

شاهی جان سلام
میشه از مطالب وبلاگت تو وبلاگم استفاده کنم ؟
همون ترینر های هاروست مون
اگه تونستی یه ایمیل برام بفرست هم ایملمو دادم هم وبلاگم رو

آدریانا شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 09:44 ق.ظ

ممنون

abolfazl یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 04:37 ب.ظ

سلام. کد تتقلب فریز کردن زمان برای مزرعه دار اندروید
چیه؟؟؟
متن ش
#Time lock
(میتونید راهنمایی کنید)
لطفا به ایمیل جواب بدید ممنون میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد