SHAHINSOFT

SHAHINSOFT

مرجع تخصصی بازی و برنامه های کامپیوتری - آموزش,ترینر,کرک,دانلود,موبایل و هک
SHAHINSOFT

SHAHINSOFT

مرجع تخصصی بازی و برنامه های کامپیوتری - آموزش,ترینر,کرک,دانلود,موبایل و هک

پاسخ به نظرات

چند نفر از دوستان پرسیده بودند که تو بازی مزرعه داراسبشونو بردن چیکار کنند

متاسفانه اسبتون دیگه تا آخر بازی بر نمی گرده

بازی رو باید ریست کنین و از اول برید و سعی کنید به اسبتون رسیدگی کنید

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:20 ق.ظ http://farvisun.tk/blog

خیلی باحال بود
یه سرم به ما بزن
"""""منو تنها نزار /رو قلبم پا نزار""""

من که نفهمیدم دقیقا چی باحال بود ولی مرسی

kasra یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:09 ق.ظ http://www.cs-ts.persinblog.ir

سلام شاهین جان اونی که گفتی اسبتو می بره سال دیگه یه اسب دیگه میاره ها اینو خودم تجربه کردم ( یه اسب کوچک)

اونی که من گفتم این بود که اگه به اسبش رسیدگی نکنه میاد میبره ولی اگر سال بعد یکی دیگه میاره رو نمیدونم اگه شما میگی که حتما میاره
در کل بازی غیر قابل پیش بینی و قشنگیه همین هم باعث شده طرفداران زیادی داشته باشه چون هر روز یه چیز جدیدی ازش کشف میشه

محمد جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:28 ب.ظ

اقا چرا الکی شایعه میکنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میزان 20 تا علف بکارید گاو هاتونم بزارید توش بازی کنن بعد میبینید که روز قبل از رشدکردن کامل علف اسبتون برمیگرده .
اگر بعد زین شدن اسبتون رفت کافیه 30 تا علف بکاری ...

خیلی ممنون
ولی کدوم شایعه؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد