SHAHINSOFT

SHAHINSOFT

مرجع تخصصی بازی و برنامه های کامپیوتری - آموزش,ترینر,کرک,دانلود,موبایل و هک
SHAHINSOFT

SHAHINSOFT

مرجع تخصصی بازی و برنامه های کامپیوتری - آموزش,ترینر,کرک,دانلود,موبایل و هک

پاسخ به نظر

خیلی از نظرات شما ممنون

جواب ها


ترینر 999 شدن فروش محصولات همینجوریه توی فیلم هم اگه دیده باشید اول صفر میشه بعد درست میشه

ولی بهتر اینه که از بازی بیان بیرون کلید اجرای همه رو انتخاب کنید و بعد یکی یکی ترینر ها رو ببندید برید اوی بازی اگه درست نشده بود استارت بزنید بیاین بیرون دوباره استارت بزنین  درست میشه 


در مورد ترینر هارد ورکر هم باید بگم که بنده خودم ترینر سوم رو پیشنهاد میکنم طول میکشه ولی کاملا عملیه فقط باید همیشه باز باشه و اگه ساعت 4 توی مزرعه باشید میبینید که وقتی خریدار میاد که محصولاتتون رو بخره به پولتون 40000 نا اضافه میشه (جونتون هم بالا بیاد میتونید روزی اینقدر کار کنین!!)


ترینر هارد ورکر رو که تو نسخه چهار گزاشتم


پر آبی رو بعد از اینکه قلب دختره قرمز شه فروشگاه میفروشه


اسب رو باید هر روز قشو کنید و باهاش حرف بزنید تا یاروه نبرتش


موفق و پیروز باشید


عیدتون  مبارک

نظرات 13 + ارسال نظر
nazanin دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:53 ب.ظ

chera dir dir matlab mizani?akhe eeeeeeeeeee man tarafdaret bodam akhe

شروین سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:48 ق.ظ

سلام وب خیلی جالبی داری ممنون بابت مطالب قشنگت
و اما یه چیزی من معدن پشت اون جزیره در زمستون رو پیدا نمی کنم فقط اون معدن کنار ابشار رو دیدم و سنگ الماس برای بالا بردن درجه وسایلم و مایونز درست کن ندارم در ضمن قابلمه و وسایل آشپزی رو چه جوری باید تهیه کنم؟
شاهین جون ممنون میشم جوابمو بدی.بای

shahin چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:57 ب.ظ

در جواب شروین

وقتی زمستون بشه دریاچه کوهستان یخ نیزنه و نیشه روش راه رفت و یه غار وسطشه که فقط از اون تو میشه الماس های کریستالشکل رو پیدا کرد که این کریستالا تنها به درد ساخت مایونز میکر و پشم ساز میخورن.
الماس هایی که برای ساخت ابزار هستند چهار نوع اند یرنز نقره طلاو یه جور سنگ آبی رنگ که باید بگیری تو دستت و با آهنگره حرف بزنی و ask to level up tool رو انتخاب کنی

وسایل آشپزی رو هم هر شنبه باید تلوزیون نگاه کنی و بعد از اون بری رستوران با تلفن سفارش بدی بعد از سه روز پسره که وسایلتو میخره میاد دم در تحویل میده

سینا جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:08 ب.ظ

سلام شاهین جون من بعد از این که berley اسبمو برد پنجاه تا چمن کاشتم ولی خبری از اسبم نیست
چطور می تونم اونو پس بگیرم؟؟؟
خواهش می کنم جوابمو بده
با تشکر

با عرض پوزش باید بگم که اسبی که رفت دیگه بر نمیگرده
این کارا رو باید قبل از اینا میکردی
یعنی اسبتو هر روز باید قشو میکردی و باهاش حرف میزدی

لئوناردو چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:39 ب.ظ

سلام داداش شاهین

ببخشید فضولیه ولی تو میری تو کدوم چت روم؟؟؟

باهات کار دارم

خاهشا جواب بده خداحافظ .

والا چت رو خاصی نمریم. یعنی اصلا چت روم نمیرم. اگه پیغامتون خیلی خصوصیه از بخش تماس با مدیر بالای وبلاگ استفاده کنید اگر نه که خواستید یه ساعتی رو قرار میزاریم توی چت روم

سینا چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:41 ب.ظ

سلام شاهین جون راستی تو بازی مزرعه دار چطور می شه عسل بدست اورد؟؟؟

تو فصل بهار یا تابستون تو زمینت گل بکاری. بعد از فکر کنم دو روز میان رو درختت کندو میسازن
تو فصل پاییز هم شاید بیان ولی من هنیشه همون سال اول تو بهار میکارم و میان هیچ وقت به پاییز نکشیده

همایون جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:33 ب.ظ

سلام.راستی داداش شاهین تو بازی مزرعه دار چطور سگت بچه دار می شه؟؟؟

توی سال دوم گاودار مزرعه همسایه میاد و سگ ما رو میبره بعد از چند وقت با دو تا توله بر میگردونه یکی از توله ها رو خودش بر میداره اون یکی رو باید ما زحمتشو بکشیم و از اونجایی که ما جایی برای توله کوچولوی جدید نداریم میریم سراغ اون بچه کوچولویی که با ننه بزرگش زندگی میکنه و باهاش حرف میزنیم و ازش خواهش می کنیم از این توله سگ جینقیلی مراقبت کنه و اون هم با کمال میل می پذیره!

‌میلاد شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:53 ب.ظ

سلام داداش شاهین. راستی چرا کوتوله ها در فصل بهار برام کار نمی کنن؟؟
باید چیکار کنم؟؟
خواهشا جواب بده.
با تشکر دوستدارت میلاد.

کوتوله ها در فصل بهار جشن چای دارن و کار نمی کنن!

احسان شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:56 ب.ظ

سلام داداش شاهین خواهشا روز دوشنبه ساعت 06:00بعد از ظهر با اسم خودت بیا تو اسپورت چت.
خدا نگه دار

قول نمی دم که بتونم بیام
ولی اگه شد میام

احسان یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:58 ب.ظ

سلام داداش شاهین راست اسپورت چت خراب شده اگه تونستی بیا تو استقلال چت...

سامان یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:26 ب.ظ

ســــــــــلام داداشـــــــــ شاهیــــــــن...
راســــــــــتی تو بازی مــــزرعه دار بایـــــد چــــــــــــیکار کنــــــــــی تا بعــــــــد از ســــــــه سالـــــــــ پـــــدربزرگــــــــــت بیــــــــاد و با انـــــــتخاب گــــــــــــــزینه اولـــــــــ تو دهـــــــــکده بمــــــــونی؟؟
خواهـــــــش مــــــــی کنـــــــــم زود جــــــــــــواب بــــده...

آقا جان عزیز من قربون اون ......

اول بازی میگه که پدر بزرگ شما مرده!!!!!

پس هیچوقت نمیتونه بیاد!@!@!@!@!@!@!@!@!@!@!@!@!@

♫♫♫♫♫♫ سه‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:27 ق.ظ

سلام داداش شاهین راستی چرا نیومدی تو استقلال چت منتظرت بودم.

عضو جدید قبول نمیکردن!

و دوما من عمرا قبول کنم استقلال سرور پرسپولیسه!

سروش پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:02 ق.ظ

سلام داداش شاهین...

راستی من نمی تونم وارد فروم هواداران مزرعه دار بشم...

خواهش می کنم راهنماییم کنید...

فروم بسته شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد