SHAHINSOFT

SHAHINSOFT

مرجع تخصصی بازی و برنامه های کامپیوتری - آموزش,ترینر,کرک,دانلود,موبایل و هک
SHAHINSOFT

SHAHINSOFT

مرجع تخصصی بازی و برنامه های کامپیوتری - آموزش,ترینر,کرک,دانلود,موبایل و هک

نسخه چهارم نرم افزار Harvestmoon Trainers By ShahinSoft

بالاخره نسخه چهارم منتشر شد!

ترینر مزرعه دار


برای مشاهده ترینر های اضافه شده و دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

نظرات 13 + ارسال نظر
moein پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:38 ب.ظ

بازم همون اخطارو داد چیکار کنم کمکم کن بابا آقا شاهین
نمیشه ترینر خسته گی شو تنهای بزاری

ali جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:32 ب.ظ

سلام اقا شاهین
لینک دانلود بازی هارویس مون بزار تنر شما رو بازی من اثر نداره چون من از ePSXe بازی میکنم که یه شبیه ساز خواهش بازی که با تنر شما بخوره را بزارید

دوست عزیز تو صفحات شاهین سافت یه قسمتی داریم به اسم راهنمای کامل مزرعه دار تو قسمت دانلود دانلود بازی مزرعه دار برای پی سی با حجم هشتاد مگ برای دانلود هست

kasra یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:13 ب.ظ http://www.cs-ts.blogfa.com

سلام داداش رمز فایلا چیه لطفا بزار تو صفحه اول

دوم اینکه رتبه الکسات رو دیدم 6 میلیونو خورده ای بود در حالی بازیدت بالا 2000 تا بود اما وبلاگ من روزی 200 تا بازدید داره ولی رتبه الکسام 3 میلیونو خورده ای بود چه جوریه این ؟

رمز shahinsoft
رتبه الکسا از روی تعداد لینک های ورودی و لینک های ثبت شده توی وبلاگ ها و صفحات دیگه رتبه بندی میکنه نه تعداد بازدید

kasra یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:25 ب.ظ http://www.cs-ts.blogfa.com

معین من راهشو پیدا کردم
اول نصبش کن بعد برو همون جایی که نصب کردی یه پوشه به اسم ترینرها وجود داره همه ترینر ها اونجا هست از اونجا بردار بعد یکی یکی بزن برو تو بازی
خب شاهین که جواب نمیده حداقل من جواب بدم

روست عزیز زیاد فرق نمیکنه که از اونجا باز بشه یا از توی برنامه مت واقعا نمیدونم چی میشه رو بعضی سیستم ها اجرا نمیشه
در ضمت واقعا معذرت میخوام که نمیتونم زود به زود سر بزنم
دیگه کنکوره و درس و آزمون و ...

moein یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:30 ب.ظ

سلام کسری جان
می خواستم بدونم اسم اون ترینر خسته گی ناپذیر کدومه
لطفا سریع کمکم کن ممنون

اسمش health فکر کنم
بعد هم همدنطور که گفتم فرق نمیکنه خودتون باز کنید یا برنامه

moein چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:53 ق.ظ

سلام کسری جان خ.بی داداش
میخواستم بدونم توهم همین مشکلو داری یانه
من وقتی از ترینر استفاده میکنم.نه مزرعه پیشرفت داره نه توت فرنگی قدرتی اضافه میشه باید چیکار کنم الان سیوم بهم ریخته کمکم کن داداش

بهتره شما بازی رو سیو کنی بعد از بستن همه ترینر ها از توی taskmanager دوبازه برید توی بازی و لود کنید بعد هم من وقتی میگم راهنما رو بخونید واسه همینه دیگه یه سری از ترینر هل تنها تنها باید یه بار باز بشن و سریعا بسته شن مثل آبپاش لیست همه ترینر ها و این که چه جوری باید ازشون استفاده کنی توی برنامه به صورت تولتیپ وجود داره یعنی فقط موس رو چند ثانیه روی ایکون ترینر نوه دارید راهنمایی مربوط به اون نمایش داده میشه بازم ببخشید که به نظرات جواب نمیدم که نه دیر به دیر جواب میدم

رئوف جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:17 ق.ظ

سلام آقا ترینرات حرف نداره ولی اگه بشه قرمز شدن قلب حیوانات رو هم به لیست ترینرا اضافه کن ممنون

سینا چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:06 ب.ظ

راستی در بازی مررعه ی من پرآبی وجود نداره باید چیکار

کنم؟؟؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:07 ب.ظ

سلام شاهین جون راستی چطور می شه در بهار سال اول

انقدر پول بدست بیاری که خونت بزرگ وکامل بشه و بتونی

ازدواج کنی؟؟؟

علی MM جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:22 ق.ظ

سلام
اصلا برای من لینک دانلودی نمیاد که!

لطفا دوباره امتحان کنید
وقتی رو لینک کلیک کردی میره تو پیکوفایل و روی دانلود کلیک کنید

sina دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:04 ب.ظ

برای من هم لینک دانلودی نمیاد هر چقدر هم امتحان میکنم نمیشه

ALI MM سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:01 ب.ظ

من نسخه 4 رو میگم! فقط نوشه هاش میاد!لطفا کمک کنید

از لینک کمکی یا از نسخه بتا استفاده کنید در هر صورت ما با پیکوفایل صحبت میکنیم اگر حل نشد جای دیگه ای آپلود میکنم

sina چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:04 ب.ظ

اصلا تا حالا کسی نسخه ی چهار گرفته مشکل من هم دقیقا مشکل ali mm

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد