SHAHINSOFT

SHAHINSOFT

مرجع تخصصی بازی و برنامه های کامپیوتری - آموزش,ترینر,کرک,دانلود,موبایل و هک
SHAHINSOFT

SHAHINSOFT

مرجع تخصصی بازی و برنامه های کامپیوتری - آموزش,ترینر,کرک,دانلود,موبایل و هک

ترینر های بازی دلخواه شما

دوستان از آنجایی که ترینر های مزرعه دار دیگه کوتولدی(یعنی تموم شد) من میگم یه بازی دیگه رو انتخاب کنید که براش ترینر بسازیم! ها!

GTA vice city

GTA sandreias

GTA III

Fifa 12

Max Pyne3

....

...

..

.

غیر این چند ره که راهی نیست هان!                     .    .   .  اگه هست بگین.

 

                     (این پست تا چند هفته برای نظر سنجی فعال می ماند) 

نظرات 4 + ارسال نظر
soroush دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:31 ب.ظ

سلام
یه سوال دارم شما با چه نرم وافزاری میسازی ترینر هارو من یه چیت انجین دارم نمیشه باهاش ترینر ساخت

سلام دوست عزیز این چت انجین شما کد تقلب می سازه نه ترینر!
من با یه برنامه ایی به اسم exe extracher فایل های بازی زو جدا می کنم بعد باید کد متغییر های بازی رو در بیاری مثلا از تو gameshark و بعد یه برنامهی exe درست کنی که کارش تغییر مقدار های اون متغییر باشه!

علی سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:06 ب.ظ http://jeneral.blogfa.com

سلام اگه میشه ترینر بازی جی تی ای وای سیتی رو بزار چون من عاشق بازیشم
من همه ی رمزاشو دارم اگه بخوای میزارم
h'i s,hgd nv l,vn fhcd nhajdk f]f'dk!!!!!
sgfvhddmmjhfi!!!!!!!

امیر پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:25 ب.ظ

سلام من اون نرم افزاری رو که به اون گفتی میخام

pouya zaree چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:34 ب.ظ

نمیشه رمز برای مزرعه دار پلی 2 املاتور بزارید من روی کامپیوترم بازیش می کنم هاورست مون اسپشل ادیشن با املاتور ولی رمز نداره خواهشا درست کنین منتظرم به خدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد