SHAHINSOFT

SHAHINSOFT

مرجع تخصصی بازی و برنامه های کامپیوتری - آموزش,ترینر,کرک,دانلود,موبایل و هک
SHAHINSOFT

SHAHINSOFT

مرجع تخصصی بازی و برنامه های کامپیوتری - آموزش,ترینر,کرک,دانلود,موبایل و هک

ترینر

دوستان چون چند تا از دوستان گغتن که ترینر ها کار نمیکنن خواهشا بقیه بگن که ترینر ها رو سیستم اونا کار کرده یا نه 

خیلی ممنون

نظرات 4 + ارسال نظر
رضا نوری سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:20 ب.ظ http://anti-mason.rozblog.com

با سلام و خسته نباشید خدمت مدیر سایت سایت جالبی دارین با تبادل لینک موافقین اگر موافقین ابتدا وب مرا با عنوان آنتی ماسون لینک کرده سپس به من اطلاع دهید تا سایت شما را با چه عنوانی لینک کنم با تشکر از سایت خوبتان خدانگهدار http://anti-mason.rozblog.com

علی یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:58 ب.ظ

شاهین کار میکنه
فقط بگو قسمت نظر سنجی کجاست؟

علی جان قسمت نظر سنجی همین جاییکه شما نظر دادین دیگه!!!!!!!!!

ایمان چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:11 ب.ظ

سلام
آقا تمام ترینر های بازی مزرعه دار برای من که کار کرده و باز هم برای بار چندم تشکر میکنم از خدمت شما
فقط آب پاش بینهایت هم قول دادی که هنوز خبری نیست
من با نرم افزار artmony آدرس های 999 کردن محصولات رو پیدا کردم ولی ذخیره سازی شو بلد نیستم.اگر راهنمایی کنی که چکار کنم خیلی خوب کیشه و اونارو هم میتونیم انتشار بدیم که دوستان استفاده کنند.
راستی ترینر برداشت مجصول هم اگر بتونی بسازی خیلی خوب میشه(منظورم همون قسمت میزان برداشت محصول است که باید 99% بشه)
با تشکر

mohammad سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:17 ب.ظ

اقا واسه من کار کرد اگه میشه تر بنر محصولات999 را بصورت تکتک بگذار مثل پول ورزن 3 کار نمی کنه دمت گرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد