SHAHINSOFT

SHAHINSOFT

مرجع تخصصی بازی و برنامه های کامپیوتری - آموزش,ترینر,کرک,دانلود,موبایل و هک
SHAHINSOFT

SHAHINSOFT

مرجع تخصصی بازی و برنامه های کامپیوتری - آموزش,ترینر,کرک,دانلود,موبایل و هک

جدید ترین ها

تازه های فناوری و اطلاعات 

فناوری و اطلاعات 

 

امروز یه سری به خبرگزاری برنا زدم و از آرشیو خبر های فناوری و اطلاعات که مربوط به امروز میشه این اخبار رو به دست آوردم امیدوارم لذت ببرید. 

 

 
اوباما، استفاده از فیس بوک را برای دخترانش ممنوع کرداوباما که در اتنخابات ریاست جمهوری سال 2008 بیشترین استفاده از شبکه های اجتماعی در طول تاریخ آمریکا را داشته، استفاده از فیس بوک را برای دخترانش منع کرد.
مجلات را در تلفن همراه هوشمند خود ورق بزنید
در حال حاضر در آمریکا کاربران تلفن های هوشمند می توانند مجلات را از طریق نرم افزار اپل و اندروید مطالعه کنند.
اجرای برنامه ضد خودکشی در تلفن همراه سربازان آمریکایی
با افزایش آمار خودکشی در میان سربازان آمریکایی، اداره گارد ملی این کشور ، تصمیم به اجرای برنامه خدمات رسانی و مشاوره ای آن لاین بر روی تلفن همراه سربازان کرده است.
فروش بی سابقه تلفن همراه در تاریخ سامسونگسامسونگ در سال 2011 توانست بیش از 300 میلیون دستگاه تلفن هوشمند را در بازار جهانی به فروش رساند.
با آمدن ˝تبلت˝ رکود،گریبان بازار لپ‌تاپ‌های کوچک را گرفت
در سال آتی میلادی (2012) کامپیوترهای˝تبلت˝ بازار لپ تاپهای کوچک را از آن خود می کند.
مرورگر گوگل کروم در جهان دوم شدآمارها نشان داده پس از مرور گر اینترنت اکسپلرر میزان استفاده در بین مرورگرها، به مرورگر گوگل کروم اختصاص دارد.
بر اساس یک نظرسنجی
کاربران آیفون 4 اس از عمر باطری آن شاکی هستند
طبق یک نظرسنجی از دارندگان گوشی‌های تلفن آیفون جدید شمار زیادی از این گوشی جدید اپل راضی هستند اما از عمر باطری آن شکایت دارند.
بزودی رایانه ها با فرمان بدن کنترل می شوند فن آوری جدید شرکت میکروسافت در رایانه های شخصی، آنها را تحت فرمان حر کتهای بدنی کاربران خود می سازد.
با رادیوی آبی در حمام آواز گوش کنید+تصاویرمحققان انگلیسی موفق به ساخت رادیویی شده اند که انرژی خود را از فشار آب کسب می کند.
برای اولین بار
چین بزرگترین بازار عرضه موبایل در جهان شد

چین بزرگترین کشور جهان از لحاظ عرضه تلفن همراه و آمریکا بزرگترین کشور جهان از لحاظ میزان کسب درآمد از این صنعت است.
رقابت تنگاتنگ پژوهشگران آلمانی در علم روباتیک با ژاپنی‌هاپژوهشگران آلمانی که پس از ژاپن از پیشتازان علم روباتیک به شمار می‌روند در فکر طراحی روبات‌هایی هستند که قادرند با انسان همکاری کنند.
با لنز چشمی، ایمیل خود را بخوانید
محققان موفق به ساخت لنز چشمی کامپیوتری شده اند که قرار است بزودی توانایی خواندن پیامها و ایمیلهای کوتاه را به کاربر آن بدهد.
رمزهای عبور آسان کدامند؟پسوردهایی که در اینترنت قربانی هکرها می‌شوند
به گفته کارشناسان، اطلاعات کاربرانی که یکی از کلمات و اعداد معروف را به عنوان پسورد اینترنتی خود انتخاب می کنند، به آسانی مورد حمله هکرها قرار می گیرند.
هشدار به کاربران فیس بوک؛
دزدان، خانه کاربران فیس بوک را هدف گرفته‌اند

دادن اطلاعات زمان مسافرت و ماموریتهای کاری در فیس بوک، به دزدان این فرصت را می‌دهد تا با استفاده از سیستم مکان یاب فیس‌بوک، منازل این افراد را مورد سرقت قرار دهند.
پس از کاربرد جدیدترین روش اجرای هوش مصنوعی در رایانه؛
رایانه‌ها، قادر به نتیجه گیری و فرضیه سازی می‌شوندکاربرد جدیدترین روش اجرای هوش مصنوعی در رایانه، این دستگاه را قادر ساخته تا پس از مطالعه میلیونها مقاله، به فرضیات علمی دست یابد.
ادغام سه شرکت بزرگ ژاپن، برای تولید ال سی دی
شرکتهای ژاپنی سونی، توشیبا و هیتاچی، طی تفاهم نامه ای، برای تشکیل بزرگترین شرکت تولید کننده ال سی دی در جهان با یکدیگر ادغام شدند. 

 

مشاهده ریز اخبار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد