SHAHINSOFT

SHAHINSOFT

مرجع تخصصی بازی و برنامه های کامپیوتری - آموزش,ترینر,کرک,دانلود,موبایل و هک
SHAHINSOFT

SHAHINSOFT

مرجع تخصصی بازی و برنامه های کامپیوتری - آموزش,ترینر,کرک,دانلود,موبایل و هک

په نه په های جدید


جوک های خنده دار په نه په های جدید بترکی از خنده آی خونه دار و بچه دار آپدیت شدیم بیا این ور بازار!

mahdi
نفس نفس زنون خودم رو رسوندم به اتوبوس … راننده میگه می خوای سوار شی ؟ پـَـــ نــه پـَـــ اومدم سفر خوشی رو براتون آرزو کنم
·
خراب 
کار - پادشاه فصل ها پاییز
خراب کار - پادشاه فصل ها پاییز
یه خانوم سانتیمانتال واستاده کنار خیابون!{-39-} دوستم میگه: این از اون ..یاشه؟ میگم: پـَـــ نــه پـَـــ بیچاره جای خواب نداره، اینجوری تیپ زده منکراتیا بیان بگیرن بندازنش تو هلفدونی، تو سرما نمونه یه امشبو!
  ·
tiam
tiam
دارم دیوارای اتاقمو رنگ میزنم اومده میگه رنگ میکنی خوشگل بشه؟ پـَـــ نــه پـَـــ رنگ میکنم جای قناری قالبش کنم بره!
  ·
محمد 
رضایی
محمد رضایی
مرغ و از فریزر در آوردم میگه می خوای غذا درست کنی ؟! پـَـــ نــه پـَـــ خانوادش اومدن از سردخونه میخوان ببرن خاکش کنن….
·
cat 
man
cat man
دارم پارک دوبل میزنم یارو امده میگه میخوای پارک کنی...میگم: پـَـــ نــه پـَـــ دارم تمرین میکنم پارک دوبلم خوب بشه
  ·
mahdi
mahdi
نفس نفس زنون خودم رو رسوندم به اتوبوس … راننده میگه می خوای سوار شی ؟ پـَـــ نــه پـَـــ اومدم سفر خوشی رو براتون آرزو کنم

میثم
میثم
دستم قوطی نوشابه رو دیده میگه نوشابه اس ؟ پـَـــ نــه پـَـــ اورانیوم غنی شده اس از ترس آژانس انرژی اتمی ریختم تو این
·
mahdi
mahdi
با نامزدش رفته طلافروشی حلقه بخره … فروشنده میگه واسه نامزدی میخواین ؟ پـَـــ نــه پـَـــ سره صحنه فیلمبرداری ارباب حلقه ها بودیم ، حلقه کم آوردیم ، اینه که مزاحم شما شدیم !

arteshbod
arteshbod
عزرائیل خطاب به حضرت عیسی : عیسی جان اینها رو من قبلا جونشون رو گرفتم چرا دوباره زنده شون کردی ؟ میخواهی قدرت خدا رو نشون بدی ؟ و حضرت عیسی در جواب گفت : پـَـــ نــه پـَـــ میخواهم بهت ثابت کنم پهلوانان نمیمیرند پـَـــ نــه پـَـــ

محمد 
رضایی
محمد رضایی
انومه وایساده بود جلوی پله برقی نمیرفت روش. دوستم میگه یعنی میترسه؟ پـَـَـ نــه پـَـَـــ مونده با پای چپ بره ثواب داره یا با پای راست پـَـــ نــه پـَـــ پایان نامم تموم شده زنگ زدم به استاد میگه ·
mohammad
mohammad
تا پ نه پ باز است زندگی باید کرد . اگه بسته شد با وی پی ان بیاین پـَـــ نــه پـَـــ

★♥☆♥★آرزو★♥☆♥★
★♥☆♥★آرزو★♥☆♥★
یکی از بچه ها خیلی دمق و ناراحت نشسته بود دوستم میگه اینم افسردگی گرفته؟میگم پـَـــ نــه پـَـــ چندتا پیتزا و دلستر رفته واسمون گرفته!ناراحته چرا هیچکس نخورد

mahdi
{-33-}میگم دیگه میخوام از ایران برم … میگه با آژانس مهاجرتی میری ؟! پـَـــ نــه پـَـــ هماهنگ کردم اول پاییز با دسته غازهای مهاجر بررم !
خراب کار - پادشاه فصل ها پاییز
میگم: به سلامتی گاو، نه واسه گاو بودنش. دوستم میگه: واسه اینکه بجای من میگه مااا؟ میگم: پـَـــ نــه پـَـــ واسه اینکه یارانه شیرو برداشتن،گرون شده، گاوه رو هم جو گرفته فکر میکنه دیگه خیلی مهم شده، هی میگه ماا ماا!

arteshbod
arteshbod
لطفا برای نجات قحطی زدگان سومالی دعای ابوحمزه ی سومالی رو قرائت کنید پـَـــ نــه پـَـــ پول واریز کنیم به بانک آقای بوووووق تا همه رو اختلاس کنه
این هم په نه په های خودتون....
اگه دارین بفرستین
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد