SHAHINSOFT

SHAHINSOFT

مرجع تخصصی بازی و برنامه های کامپیوتری - آموزش,ترینر,کرک,دانلود,موبایل و هک
SHAHINSOFT

SHAHINSOFT

مرجع تخصصی بازی و برنامه های کامپیوتری - آموزش,ترینر,کرک,دانلود,موبایل و هک

آموزش روش هک کردن بازی های اندروید(آموزش تصویری) 2

این هم آموزش پیشرفته هم و کرک بازی و برنامه های اندروید


*روت مورد نیاز است


به عنوان نمونه ما بازی Fruit Ninja Puss in Boots رو انتخاب کردیم.


ابتدا وارد بازی شوید

آموزش هک و کرک کردن بازی و برنامه های اندروید


سپس متغیری را که می خواهید تغییر دهید را انتخاب کنید ما این جا High Score را انتخاب کردیم که مقدار آن 24651 است.

آن را یاداشت می کنیم و یا به خاطر می سپاریم


آموزش هک و کرک کردن بازی و برنامه های اندروید


سپس برنامه Rom ToolBox را اجرا می کنیم - ما فقط از برنامه Root Browser این برنامه استفاده می کنیم پس اگر برنامه دیگری که این کار را بکند دارید از آن استفاده کنید

فراموش نکنید که بازی رو ببندید یعنی از کلید Home استفاده نکنید


آموزش هک و کرک کردن بازی و برنامه های اندروید


وارد قسمت Root Browser می شویم و برنامه را با لمس کردن روی کلید آن اجرا می کنیم


آموزش هک و کرک کردن بازی و برنامه های اندروید


به پوشه Data می رویم:


آموزش هک و کرک کردن بازی و برنامه های اندروید


باز هم پوشه Data را باز می کنیم در واقع به مسیر : Root/data/data می رویم.


آموزش هک و کرک کردن بازی و برنامه های اندروید


پوشه بازی مورد نظر خودمان را پیدا کرده و باز می کنیم در اینجا پوشه ما com.halfbrick.fruitninjapib است.


آموزش هک و کرک کردن بازی و برنامه های اندروید


خوب اصلی ترین بخش همین جاست. در تمام برنامه ها تقریبا این سه پوشه وجود دارند: Files  -   lib   -Shared_Prefs

معمولا فایل سیو بازی ها توی پوشه Shared_Prefs قرار دارند ولی برای بعضی ها از جمله همین بازی این فایل داخل پوشه Files قرار دارد. شما باید دنبال این فایل بگردید و  پیداش کنید. به پوشه Files  میریم:


آموزش هک و کرک کردن بازی و برنامه های اندروید


خوب همونطور که میبینید اینجا یه فایل با نام FruityPussSave.xml اکثر بازی ها فایل هاشون رو با Xml سیو می کنن و اونهایی هم که Xml نباشند رو باید Rename کنید به xml وبعد از تغیر دوباره با نام خودش سیو کنید مثلا توی یه بازی ممکنه این فایل وجود داشته باشه:

ُSavedata.sav

شما اول اسم فایل رو Rename میکنید به Savedata.xml و بعد تغیراتتون رو روش انجام میدید(مراحل بعدی) و بعد دوباره Rename می کنید به Savedata.sav


آموزش هک و کرک کردن بازی و برنامه های اندروید


خوب تو این مورد که خیلی ساده پیدا شد CLASSIChighscore="24651 همونطور که می بینید ما HighScore رو پیدا کردیم

اگه یادتون باشه تو آموزش قبلی گفتم که بعضی مواقع برای پول چند تا متغیر پیدا می شه. اینجا هم می بینید که دوتا متغیر یه مقدار 24651 دارن که یکی شون همون بیشترین امتیازه و اون یکیUnposted یعنی بیشترین امتیازی که هنوز پست نشده ( بعضی بازی ها امتیازاتشون رو به یه سروری میفرستن تا بازی کنان در سرتاسر دنیا ا بیشترین امتیاز دوستان و دیگران اطلاع پیدا کنن و تشویق بشن به رکورد زنی و بیشتر بازی کزدن)


آموزش هک و کرک کردن بازی و برنامه های اندروید


مقدار این متغیر ها رو تغییر بدید مثلا به 999999 و دقت کنید که این مقدار باید بین دوتا " باشه.


آموزش هک و کرک کردن بازی و برنامه های اندروید


خوب حالا با لمس کردن کلیدی که شبیه فلاپی هست فایل رو ذخیره کنید


آموزش هک و کرک کردن بازی و برنامه های اندروید


این هم از این!  کار تموم شد! :


آموزش هک و کرک کردن بازی و برنامه های اندروید


با یه کم تلاش میشه همه چی رو کرک کرد حتی اگه دیده باشید بعضی برنامه ها هستن که فقط 30 روز به شما اجازه میدن از برنامه استفاده کنید و هر روز که میگزره میگه که 24 روز مونده ، 23 روز مونده ......   با این روش می تونید متغیر تعداد روز های باقی مانده رو پیدا کنید و تغیرش بدید.


موفق باشید و منبع رو هم فراموش نکنید : شاهین سافت 


فایل های این مطب :


دانلود این مطلب با فرمت PDF با حجم 773Kb


دانلود نرم افزار Rom ToolBox از گوگل پلی


 

نظرات 39 + ارسال نظر
حمید سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 10:26 ق.ظ

سلام ...برای من دیتای اول خالی بودش .....

یاشار سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 11:11 ب.ظ

سلام من وقتی میخوام سیو رو پیدا کنم پیدا نمیشه

حسین چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 03:39 ب.ظ

دیتای اول چرا نمیادش؟!

رامین شنبه 27 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 09:36 ب.ظ

سلام ببخشید من همهی وارد همین پوشه شدم همه ی کار هارو کردم ولی مقدار پولم رو پیدا نمیکنم . لطفا راهی بگید که بشود این تعداد پول را پیدا کنم. با تشکر

سلام ، گوشی شما روت شده است؟ اگر بله بررسی کنید super user اجازه دسترسی به فایل منیجر داده است
اگر همه چیز درست است به دنبال coin یا money بگردید و یا مقدار پول خودتون در بازی

hoda farahany چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1395 ساعت 03:22 ق.ظ

سلام میشه کمک کنید بازی اربابان تخته رو هک کنم یه بار با کد تقلب موفق شدم ولی بعد دوساعت سکه ها رو گرفتن دیگه نتونستم تکرارکنم خواهش میکنم راهنمایی کنید لطفا به ایمیلم kian.keisan@gmail.com

سلام ، لطفا لینک بازی رو ارسال کنید

ساغر یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 03:17 ق.ظ

سلام خسته نباشید میشه لطفا کمکم کنید بازی city of love:parisرو هک کنمچند بار از راههای مختلف تلاش کردم نشhttp://colp.ubi.com اینم لینک بازی

علی دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 07:37 ب.ظ

سلام من تو چیت دروید میخواستم بازار رو هک کنم اونجایی که اعتبارم نوشته بود 0رو کردم ۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹حالا من میرم تو بازار دوباره میشه 0چراگفتم اگه میدونی سوالمو جواب بده

amir چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 05:17 ب.ظ

سلام / بازی انتقام سلاطین هم با این برنامه قابل هکه؟

geladiatore یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 08:19 ب.ظ

با سلام میخواستم اموزش هک برنامه شماره مجازی که در بازار موجوده و هر شماره رو سه تومن میفروشه هک کنم لطفا کمکم کنید
اینم از ایدی تلگرامم roohydanger@

Mehri چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 10:24 ق.ظ

Ghk

mostafa چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 01:31 ب.ظ

سلام...
میخواستم بدونم میتونم با این روش بازی garden scapes رو هک کنم یا نه؟؟!!!لطفا جواب بدید

amin یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 02:18 ب.ظ

سلام خدمت ادمین محترم.
یه سوال :آیا با این نرم افزار میشه بازیهای انلاین رو هم هک و کرک کرد ؟یا فقط برای بازیهای افلاینه؟
ممنون میشم جواب بدین

Mohammad جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 04:36 ب.ظ

خسته نباشید مال من بازی مورد نظر میزنم هیچکدوم از files -lib -shared-prefs رو نداره

علی دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 04:58 ب.ظ

سلام دوست عزیز من 6 ماهه دارم بازی last empire war zانجام میدم ولی این بازی بشدت پولی و عربای پولدار حسابی ایرانی هارو با پولشون به تمسخر گرفتن خواهش میکنم راهی جلوم بذارید میخوام حالشونو بگیرم خواهش میکنم

. دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 09:54 ب.ظ

سلام بازی های آنلاین هم میشه هک کرد

8080 سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 03:53 ب.ظ

آیا بازی قبل از نصب را می‌توان هک کرد
جواب بدهید

Reza پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 04:04 ب.ظ http://andriod

سلام چطور میشه بازی های انلاین رو هک کرد.
ممنون از شما و از سایت خوبتون

متین جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 01:29 ق.ظ

سلام بابا بازی های انلاین هک نمیشه مخصوصن بازی های سوپر سل اعم از کلش و کلش رویال. دومین متلبم اینایی که میرن توی پوشه ی دیتا و چیزی توش نیست یا این که توی ی دیتا ی بازی چیزی مشاهده نمیکنن گوشیشون روت نیست.....هشدار:روت کردن گوشی یه عملیات ریسکی هستش و ممکنه گوشیتون بریک بشه و در این صورت تنها راه چارتون فلش زدن رام گوشیتون باشه بنابراین من هیچ مسعولیتی در قبال عواقب احتمالی روت کردن گوشی شما ندارم.موفق باشید و ممنون از سایت عالیتون

متین دوباره حتمی بخون جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 01:44 ق.ظ

کشانی که گوشیشون روت نیست میتونن از نرم افزار Lucky_Patcherاستفاده کنن این نرم افزار رو یه هکر روشی قدرتمند به نام chelpusساخته که سازنده ی freedomهم هست ولیfreedomیه مشکلات بزرگی رو برای اکانت گوگل پلیتون به وجود میاره پیشنهاد من استفاده از همون Lucky_Patcher هستش.....اموزش کار با لاکی پچر:1_برنامه رو نصب کنین و واردش بشین 2_برنامه ی مورد نظرتون رو در صورتی که با رنگ قرمز نوشته نشده بود رو انتخاب کنید3_روی crate modified apk کلیک کنین4_روی support patch for lvl emulated کلیک کنین(دقیق نمیدونم چجوری نوشته میشه)5_صبر کنین تا برنامه کارش تموم شه6_برید و فایل جدیدی رو که برنامه ساختتش رو روش کلیک کنید7_رویunistal and installکلیک کنین8_برنامتون رو پاک کنید و برنامه جدید رو نصب کنید9_وارد برنامه جدید بشین و توی قسمت خرید سکه هرچقدر خاستید سکه و جم و اینجور چیزا بخرید10_حالا که کمکتون کردم یه لایکی چیزی هم به من بدبخت بدید انگشتام نون سنگک شد انقدر تایپ کردم.......ممنون از سایت فوق العادتون

متین دوباره حتمی بخون جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 01:53 ق.ظ

چند تا نکته مهم در مورد این نرم افزار:
1_با این کار هیچ پولی به برنامه نویس برنامش ریخته نمیشه و یه نوع کار حروم هستش و من در این مورد مسعولیتی ندارم....ولی به نظر من چون گوگل پلی ایران رو تحریم کرده شما حتی با روش حلال هم نمیتونید تز پرداخت درون برنامه ای گوگل پلی استفاده کنید و به همین خاطر به نظر من این کار هیچ اشکالی نداره
2_این برنامه بازی های انلاین روهم هک میکنه ولی چون بازی های انلاین سرور دارن متوجه قلابی بودن پرداخت درون برنامه ای شما میشن و اکانت شما رو بلاک میکنن پس سعی نکنید با این نرم افزار کلش رو هک کنید
3_این نرم افزار 95%بازی های افلاین رو دور میزنه
4_اگه گوشیتون روت باشه برنامه امکانات بیشتری داره
5_نصب کنی پشیمون نمیشی برو دوتا کامنت قبلی رو بخون تا متوجه شی من داشتم در مورد چی حرف میزدم

Amerhosen چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 11:09 ق.ظ

با سلام
من میخوام بازی انتقام سلاطین را هک کنم با. چه برنامهی هک کنم و چطور

sam شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 05:59 ب.ظ

سلام
خیلی ممنون از آموزشتون . واقعا جواب میده .
یه سوال
بعضی از بازی ها تو فایلشون هرچی دنبال متغیر مورد نظر میگردی نیستش هم تو files گشتم هم تو shared-prefs ولی هیچکدوم داخلشون نبود مثلا بازی hill climb racing 2
این بازی ها رو چطوری با root browser میشه هک کرد ؟
پول و سکه و ... کجا ذخیره میشن ؟
ممنون

سلام
بعضی بازی ها در دیتابیس ذخیره می کنن، باید یه اپ ویرایش sql دانلود کنید و دنبال فایل های با پسوند .db بگردید

Ali یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 10:36 ب.ظ

ببخشید من تا مرحله هفتم رو رفتم‌.نمیدونم تو این هفتا کدومشو اشتباه رفتم که مرحله هشتم بالا نمیاد .لطفا کمکم کنید

امیرحسین یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 11:14 ق.ظ http://amerhosenrahro.blogfa.ir

سلام میخواستم بدونم چطور بازی انتقام سلاطین رو میشه هک کرد ممنون میشم جواب بدید لطفا جواب را به ایمیلم ارسال کنید

سلام
بازی های آنلاین هک نمی شوند

Mahsa سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 11:42 ق.ظ

سلام خسته نباشید من وقتی از همین راهی میگید وارد پوشه بازی میشم توش خالیه نمیدونم چیکار کنم.لطفا راهنمایی کنید

سلام
یا گوشی تون روت نیست یا فایل منیجر دسترسی رو از سوپریوز گرنت نکرده

باسلام من معمولا بعد دان هر بازی سعی میکنم هکش کنم ولی خب وقتی گوشیت روت نباشع نمیتونی از بیشتر نرم افزار های کرک استفاده کنی من چن بار سعی کردم گوشی رو روت کنم ولی وسطش break شد میشع بگین روشی بدون روت غیر کری هک و لاکی سراغ دارین؟ ممنون میشم

سلام
میتونید از نسخه های هک شده بازی استفاده کنید

عشقی شنبه 20 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 10:32 ب.ظ http://www.rasoolishqi.com

سلام به ادمین
تشکر از برنامه خوبتون من بیشتر بازیها رو هک کردم
اما بعضی از بازیها فایل سیونشو توی هرسه تا پوشه پیدا نمیشن مثل بازی cooking fever و بازی Traffic Rider لطفاً راهنمایی کنید
متشکر از شما

سلام
بله ممکنه، بعضی از بازی ها امتیازات رو توی دیتابیس سیو میکنن، برای اونها یه اپ ویرایش sql دانلود کنید و دنبال فایل های با پسوند db یا m بگردید

عباس شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 08:38 ب.ظ

سلام میشه کمکم کنید بازی manster legends رو هک کنم خودم هر کار میکنم مقدار پولش پیدا نمیشه

سلام
اگر بازی آنلاین نیست از همین روش میتونید استفاده کنید

عباس دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 04:49 ب.ظ

چرا وقتی میرم تو پوشه بازی اون ۳ تا فایل نمیاد

سلام
احتمالا گوشیتون روت نیست یا فایل منیجر اجازه سوپریوزر رو گرنت نکرده

mohammad شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 01:45 ب.ظ

سلام میخوام بدونم میشه انتقام سلاطین را هم هک کرد؟؟؟؟؟

سلام
اگر بازی آنلاین باشه به احتمال زیاد خیر

Poriya جمعه 24 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 01:03 ب.ظ

من از برنامه ای اس فایل اکسپلورر استفاده کردم و پوشه ها خالی نبود اما خب نمیدونم مقدار سکه هام کجاست

دنبال coin یا money بگرد

Shahram دوشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 02:53 ق.ظ

سلام, شما میگید یا گوشیتون روت نشده یا فایل منیجر اجازه سوپر ىوزر رو گرنت نکرده,خوب چجورى درستش کنیم,به چه طریقى روت کنیم و چجورى سوپر یوزر رو درستش کنیم,راهنمتایی کنید لطفا

راهنمای روت کردن برای مدل گوشیتون رو سرچ کنید

sss شنبه 4 آبان‌ماه سال 1398 ساعت 03:29 ب.ظ

سلام ببخشید من وقتی میرم داخل پوشه بازی اصلا پوشه هایی به اسم shared یا files توش نیست درواقع هیچی توش نیست.باید چیکار کنم؟؟

ardalan چهارشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1399 ساعت 04:38 ب.ظ

ببخشید چرا بازی کلاچ (نموگیم)این فایل راندارد پیدا نمی شود
لطفا روش هک ان هم در انجا به اشتراک بسپارید با عرض پوزش

ر_م جمعه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 06:27 ب.ظ

سلام
میشه با این روش بازی school of dragons رو هک کرد؟
به خاطر اینکه آنلاینه میگم

خیر

حسین دوشنبه 5 آبان‌ماه سال 1399 ساعت 09:06 ق.ظ

ایا این برنامه برای بازی های دیتا دار هم است

بله

قادر یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 01:38 ب.ظ

حاجی دمت گرم عالیه

ولی یه چی اگر واقعا کلش اف زامبی بتونی هک کنی ت خیلی مردی تا حالا هیچکس هکش نکرد داش اگر تونستی خبرم کن ارززشو داره 09165173413

حاکر جمعه 6 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 07:45 ب.ظ

عشق کردم چند روزه دارم دنبال این میگردم بالاخره پیداش کردم من تونستم بازی که میخواستم رو هک کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد