SHAHINSOFT

SHAHINSOFT

مرجع تخصصی بازی و برنامه های کامپیوتری - آموزش,ترینر,کرک,دانلود,موبایل و هک
SHAHINSOFT

SHAHINSOFT

مرجع تخصصی بازی و برنامه های کامپیوتری - آموزش,ترینر,کرک,دانلود,موبایل و هک

دانلود نرم افزار Harvestmoon Trainers V.2.5


Harvestmoon Trainer چیست؟

نرم افزار ترینر های مزرعه دار یک نرم افزار چند کاربرده برای بازی هاروست مون back to nature  است که شامل ترینر ها و ابزار های مورد نیاز برای اجرای این بازی محبوب است

نسخه پنجم از این نرم افزار کامل ترین نسخه از این نرم افزار است که علاوه بر چهل ترینر برای این بازی سه فایل راهنما ، هشت فایل سیو ، کد های گیم شارک ، و چندین نرم افزار مربوط به این بازی است 


حالا ما آخرین نسخه از نرم افزار را به همراه آخرین به روز رسانی ها و بدون هیچگونه باگ و ارور برای شما آماده کرده ایم تمام قسمت های این نرم افزار تست شده و موارد ایراد برطرف شده اند


برای مشاهده تغییرات ، سایر امکانات ، امکانات جدید و لینک دانلود اینجا کلیک کنید

نظرات 9 + ارسال نظر
علیرضا شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:16 ب.ظ http://www.pescup.mihanblog.com

سلام خسته نباشی
آقا من این ترینر ورژن 5 قبلا دانلود کرده بودم ولی اجرا نمیشد
الانم که 5.2 گذاشتی باز برای من کار نمیکنه
بعد از نصب صفحه ای که باید نششون داده بشه تماما سیاه
یه سوالم که داشتم اینه که چطوری میشه تو مسابقه شنا اول شد Kia اصلا نفس نمیگیره تخت گاز تا آخر خطو میره

جواب سوال اول : شما مطابق راهنمایی که گزاشته بودم عمل کردی؟
یعنی فایل CMDLG32.OCX رو تو مسیر C:/windows/system32 کپی کردی؟ و بعد فایل Error موجود در نسخه جدید رو باز کردی؟

جواب دوم : هر چی سیب قدرتی بیشتری گرفته باشید احتمال برنده شدنتون بیشتره

علیرضا یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:10 ب.ظ http://www.pescup.mihanblog.com

با سلام
من تمام مراحل رو انجام دادم البته سیستم من 64بیت ولی به نکته ای که برای سیستم های 64بیتی گفته بودی هم توجه کردم ولی ارور میده
من تابستون سال اول چطوری همه سیب قدرتی هارو گرفته باشم خوب

چه اروری میده؟

آرمان چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:54 ب.ظ

سلام
خسته نباشین
اول اینکه من الان نمیتونم این مطالب جدیدو دانلود کنم
دوم اینکه دو ترینر واسه تمامی ماهی های افسانه ای و تمامی توت فرنگی های قدرتی بزارید عالی میشه
ممنون

اگر شد چشم

aliakbar پنج‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1393 ساعت 12:54 ب.ظ

برا من بیشتر ترینر ها کار نمیکنه چرا؟

بازی و برنامه و تمام ترینر ها. رو ببندید، و پس از استفاده از یک ترینر آنرا ببندید و دیگری را استفاده کنید. اگر هیچ کدام از ترینر ها کار نکردند اطلاع دهید

فرزاد یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 09:58 ب.ظ

یادبچه گیابخیر هاروستمونو این بازی دقیقن3سال یا4یا5سال بازی میکردیم وای دمت گرم سایتت عالیه

ایمى خارپشت شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:27 ب.ظ

سلام اقا شاهین
یه سوال ذهنم رو مشغول کرده اگه سه سال بشه و مزرعت به صددرصد نرسه منو از روستا میندازن بیرون ؟

YES

حسام پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 08:00 ب.ظ

سلام
اقا شاهین لینک خرابه...
راستی میشه برای اندرویدش هم ترینر بذارید؟ ممنون بابت زحماتتون

امیررضااصلانی دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1395 ساعت 02:24 ب.ظ http://تیتیااوس

تسای

سلام
؟

بردیا پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 03:54 ب.ظ

من در کجا باید زین بخرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد