SHAHINSOFT

SHAHINSOFT

مرجع تخصصی بازی و برنامه های کامپیوتری - آموزش,ترینر,کرک,دانلود,موبایل و هک
SHAHINSOFT

SHAHINSOFT

مرجع تخصصی بازی و برنامه های کامپیوتری - آموزش,ترینر,کرک,دانلود,موبایل و هک

توجه

پیغامی از طرف بلاگ اسکای:


کاربر گرامی به اطلاع میرسانیم به منظور بارگزاری نسخه جدید سایت بلاگ اسکای از بامداد سه شنبه 14 خرداد 92 دسترسی شما به پنل مدیریت وبلاگتان قطع خواهد شد. این به روز رسانی طبق تخمین های انجام گرفته حداقل 48 ساعت به طول خواهد انجامید. قابل ذکر است در طول این مدت وبلاگهای شما بدون اشکال باز خواهند شد ولی امکان درج نظر توسط بازدیدکنندگان وبلاگتان وجود ندارد. تمام تلاش خود را خواهیم کرد این به روز رسانی در حداقل زمان ممکن انجام شود.

 پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما سپاسگزاریم.


بنابر این از سه شنبه تا حداقل 48 ساعت بعد نیستیم.


در ضمن برای درج سوالات و مشکلات خود از بخش نظرات استفاده کنید از آنجایی که بخش ارسال پیام به مدیر را تنها من می  توانم بخوانم بنابراین کس دیگری نمی تواند جواب شما را بدهد و همچنین من هم برای جواب دادن به شما باید ایمیل بزنم که خوب ارسال پاسخ به نظر راحت تر است!


پس خواهشا برای ارتباط با من و ارسال پیام های خصوصی از ارتباط با مدیر استفاده کنید.


و برای مطالب عمومی یا سوالات و مشکلات از بخش نظرات.

 

                                                                                          خیلی ممنون!

نظرات 5 + ارسال نظر
جواد یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:04 ب.ظ

سلام شاهین جان ببین من تومزرعه دار گیر کردم /// ببین من ازدواج کردم در بازی ولی نمیدونم کی بچه دار میشویم یا باید کاره خواستی رو انجام بدم به زنم گل یا این جور چیزها بدم/ اگه میشه جواب سوال من رو فوری فوری بده ممنون بعدهمون مرده که گاو گوسفند فروشی داره اومدش واسب منو برد چی کارکنم واسه چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

واسه بچه دار شدن کار خاصی لازم نیست بکنی بعد از یک سال بچه دار میشد
اسب رو سال دیگه دوباره بهتون میده

جواد یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:00 ب.ظ

جون مادرتون جواب سوال من رو بدید هر چه سریعتر زود فوری جون هر کی که دوست دارید

من که جواب دادم!

شاهین دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:39 ق.ظ

برای ازدواج کردن باید قلب یکی از دختر ها رو قرمز کنی و بعد خونتو تا 80% درست کنید و بعد پر آبی رو بهش بدی تا ازدواج کنی

بعد از اینکه ازدواج کردید یک سال بعد بچتون به دنیا میاد. اصلا هم لازم نیست کار خاصی انجام بدید.

اسبتون رو بعضی از دوستان گفتند که مثل اینکه سال دیگه دوباره میاد بهتون اسب میده!

جواد دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:20 ب.ظ

شاهین ببخشید یه سوال دیگه ببین چطوری سیب های قدرتی رو جمع کنم چند تا شو جاشو بلدم ولی اگه راهنمایی کنی ممنون بعد یه سوال دیگه که راسته که میگن میری شهر اگه بازی رو خوب انجام بدی یا دروغه ممون شرمنده مزاحم میشم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تو راهنمای تصویری آموزش جمع آوری سیب های قدرتی!(چی شد!)

روش به دست آوردن 12 تاشون هست ( لینکش در سمت چپ وبلاگه----> گالری تصاویر مزرعه دار)

جواد دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:27 ب.ظ

شاهین من تو معدن سنگ پشت ابشار میگردم سنگ های رنگی بدست میارم سبز نفره ای ابی با اینا چی کار کنم //// بعدش راستی چطوری دستگاه کاموا درست کنی یا پنیر / این جور چیزا رو بخرم خواهش میکنم خواهش میکنم جواب بده فوری فوری

با همون سنگ های سبز دستگاه های کاموا درست کن و مایونز میکر و همچنین دستگاه پنیر ساز رو می شه درست کرد ( باید بری پیش آهنگر)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد