SHAHINSOFT

SHAHINSOFT

مرجع تخصصی بازی و برنامه های کامپیوتری - آموزش,ترینر,کرک,دانلود,موبایل و هک
SHAHINSOFT

SHAHINSOFT

مرجع تخصصی بازی و برنامه های کامپیوتری - آموزش,ترینر,کرک,دانلود,موبایل و هک

به زودی....

به زودی ترینر های مزرعه دار a Wonderful life  رو میزاریم همونطور که تو نسخه پنجم دیدید

ولی قبل از اون یک راهنمای کامل و توضیح جامعی از این بازی ارایه میدیم که مطمنم ازش خوشتون میاد

به علاوه مبدل پلی استیشن 2 رو قرار میدم که متاسفانه یا خوشبختانه فقط ترینر ها رو اون کار میکنه


منتظرتان هستیم    منتظرمان باشید

نظرات 6 + ارسال نظر
Aydin سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:40 ب.ظ

a Wonderful life یا a Wonderful life special edition ؟ چون a Wonderful life پیدا نمیشه هیچ جا؟

جفتشون

شاهین چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:10 ب.ظ

Spesial Edition

در ضمن امولاتورش رو هم می زارم

احسان یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:58 ب.ظ

سلام
تا حالا بازی Harvest Moon: Friends of Mineral Town رو بازی کردی ؟ خیلی شبیه به back to nature هست ولی خیلی کامل تره و پر از چیزای مخفی ( مثلا ازدواج با الهه !!!)
حتی شنیدم شهر رفتن و این جور چیزا مال این بازیه...
یه لطفی کن یه کم رو این بازی تمرکز کن , شما که استادی یه چند تا ترینر هم واسش بساز , با این که گرافیکش پایینه ولی خیلی قشنگه.
یا بازی Harvest Moon: Tree of Tranquility رو واسه دانلود بزار چون شنیدم خیلی قشنگه.
یا به روز باش و رو آخرین نسخه بازی مزرعه سه بعدی Harvest Moon 3DS: A New Beginning تمرکز کن.
کلا a Wonderful life رو بیخیال شو , من تا سال پنجم بازی کردم و به نظرم واقعا کسل کننده است.

بازی قشنگیه ولی چون با مبدل باید بازی کنی مجبور میشیم که فقط از یک مبدل (منظورم یک نسخه خاص از مبدل مثلا V.2.0.1 ) استفاده کرد که یه کم کارو مشکل میکنه!

A New Beginning که هنوز نیومده!

ولی واندرفول لایف واقعا جزو اولین و قشنگترین بازی هایی بود که من بازی کردم و واقعا خیلی گسترده و بزرگه حتی بیشتر از Back to nature الان 4 تا ترینر ازش دارم ولی منتظرم تا با چند تا ترینر از بازی های مختلف مزرعه دار یک جا بیرون بدم یعنی ترینر های مختلف عنوان های مزرعه دار.

احسان یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:30 ب.ظ

بازی Friends of Mineral Town و مبدل رو از
http://www.coolrom.com/roms/gba/14404/Harvest_Moon_-_Friends_of_Mineral_Town.php
دانلود کردم , عجب بازییه !!!!
اینقدر چیز های مختلف داره که موندم تو بازی ...
حیف زیاد وقت ندارم...
شاهین جان شما هم یه سر بزن.

این بازی رو من هم دیدم ولی رو گوشی خوب اجرا نمیشه و فقط میشه تو پی سی بازی کرد

احسان دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:40 ب.ظ

any idea ?!

؟

pouya جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:45 ب.ظ

سلام خسته نباشید شاهین سافت به خاطر این همه ترینر عالی و کمیاب(اصلا پیدا نمیشن) اگه میشه ترینر بازی Harvest Moon - A Wonderful Life - Special Edition نسخه ps2 رو بزارید و یه چیزی من اینو رو pc با امولاتور اجرا می کنم خواهشا یه ترینر واسش درست کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد