SHAHINSOFT

SHAHINSOFT

مرجع تخصصی بازی و برنامه های کامپیوتری - آموزش,ترینر,کرک,دانلود,موبایل و هک
SHAHINSOFT

SHAHINSOFT

مرجع تخصصی بازی و برنامه های کامپیوتری - آموزش,ترینر,کرک,دانلود,موبایل و هک

نسخه پنجم ترینر های مزرعه دار

در این نسخه داریم:

ترینر %400 شدن ابزار ها  

ترینر خستگی ناپذیری 

ترینر   تمام شدن فصول با درجه هارد ورکرترینر 

 0 شدن حیوانات مرده 

ترینر های دیگری که در برنامه موحود هستند: 

1   -ترینر پول (9000000)2 

۲- ترینر قرمز شدن قلب همه دختر های بازی 

3-ترینر 999 شدن فروش شلغم 

4-ترینر 999 شدن فروش محصول خیار5 

۶-ترینر 999 شدن فروش محصول سیب زمینی 

۷-ترینر 999 شدن فروش محصول تخم مرغ 

۸-ترینر 999 شدن فروش محصول پشم 

۹-ترینر 999 شدن فروش محصول شیر 

۱۰-ترینر 99 شدن اشیا داخل یخچال10 

-ترینر 99 شدن اشیا داخل کابینت11 

-ترینر 99 شدن اشیا داخل تولباکس(بذر ها)12 

-ترینر 1001 مدال در مسابقه اسب دوانی13 

-ترینر 999 هیزم برای ساخت خانه 

14-ترینر 999 شدن غذای حیوانات ( غذای مرغ + گاو + ماهی)15 

-ترینر کالکشن (پول + هیزم + کابینت + یخچال + تولباکس + غذای حیوانات )16 

- ترینر 999 شدن آب آبپاش19 

- ترینر 999 شدن فروش محصول آناناس 

20- ترینر 999 شدن فروش محصول ذرت21 

- ترینر 999 شدن فروش محصول گوجه22 

- ترینر 999 شدن فروش محصول پیاز 

23- ترینر 999 شدن محصول کدو تنبل (به زودی) 

محصولات پاییز:24 

- ترینر 999 شدن فروش محصول بادمجان25 

- ترینر 999 شدن فروش محصول هویج 

26- ترینر 999 شدن فروش محصول فلفل دلمه27 

- ترینر 999 شدن فروش محصول سیب زمینی شیرین (Sweet Potato)28 

- ترینر 999 شدن فروش محصول اسفناج  ) محصولات ویژه(به زودی):29 

- ترینر999 شدن فروش محصول مایونز()30 

- ترینر 999 شدن فروش محصول پنیر()31


علاوه بر ترینر های قبلی :


32  ترینر قرمز شدن قلب سگ


33 ترینر قرمز شدن قلب اسب


 34  ترینر کار کردن کوتوله ها برای شما تا ابد


35 ترینر بینهایت شدن آب آبپاش


36 ترینر فریز شدن تایم(زمان)


(37-42) ترینر های 999 شدن ها تکمیل


ePSXe برای اجرای مزرعه دار روی اندروید


MEM Convertor V.3


هشت فایل سیو عالی


سه فایل راهنما برای مزرعه دار آنلاین / وب / Word


فایل راهنمای تصویری


ویدئوی راهنمای جدید


محیط گرافیکی جدید


کد های گیم شارک


محیط کاربری واقعا مثل یک بازی Hidden object می مونه!!!!!!!!!


و بسیاری امکانات ویژه ایی که خودتان باید کشفشان کنید! 

 

 

برای دانلود اینجا کلیک کنید



توضیحات و برچسب ها:پک کامل ترینر های بازی مزرعه دار هاروست مون بک تو نیچر Harvestmoon Back to nature Trainers for Pc مجموعه 31 ترینر بری بازی مزرعه دار ساخته شده توسط شاهین سافت برای Pc این ترینر های بازی مزرعه دار کامل ترین ترینر های بک تو نیچرموجود تو اینترنت قول میدم تو کل نت نتونید حتی یک ترینر برای این بازی پیدا منید چه برسه به 31 ترینر اون هم فقط برای یک بازی به اسم مزرعه دار بازگشت به طبیعت دانلو این ترینر ها رایگان بوده و تنهاترینر های بازی مزرعه دار کامل ترین ترینر های 
ترینر های بازی مزرعه دار کامل ترین ترینر های بک تو نیچر ترینر های بازی مزرعه دار کامل ترین ترینر های بک تو نیچر ترینر های بازی مزرعه دار کامل ترین ترینر های بک تو نیچر ترینر های بازی مزرعه دار کامل ترین ترینر های بک تو نیچر ترینر های بازی مزرعه دار کامل ترین ترینر های بک تو نیچر ترینر های بازی مزرعه دار کامل ترین ترینر های بک تو نیچر ترینر های بازی مزرعه دار کامل ترین ترینر های بک تو نیچر 1.25 مگابایت حجم داره و یک مجموعه ی عالی برای ترینر های بازی مزرعه دار Harvstmoon شده. حتما دانلود کنید حتی کسانی که گفته بودند ترینر ها رو سیستمشون کار نمی کنه! این نرم افزار جدید کاملا ساده بوده و استفاده از آن برای همه ممکن هست اگه سواد هم نداشته باشی از روی عکس ها میتونی ترینر ها رو اجرا کنی تنها کافیه ترینر رو باز کنی ( هر چند ترینر که خاستی) بعد گزینه اجرای بازی رو انتخاب کنی و بعد هم از ترینر ها لذت ببری همینهاروست مون ترینر های بازی هاروست مون ترینر های ترینر های بازی مزرعه دار کامل ترین ترینر های بک تو نیچر بازی هاروست مون ترینر های بازی هاروست مون رینر های بازی مزرعه دار ترینر های بازی هاروست مون ترینر های بازی مزرعه دار کامل ترین ترینر های بک تو نیچر ترینر های بازی هاروست مون رینر های بازی مزرعه دار ترینر های بازی هاروست مون ترینر های بازی هاروست مون ترینر های بازی هاروست مون ترینر های بازی مزرعه دار ترینر های بازی هاروست مون ترینر های بازی مزرعه دار کامل ترین ترینر های بک تو نیچر رینر های بازی مزرعه دار ترینر های بازی مزرعه دار کامل ترین ترینر های بک تو نیچر ترینر های بازی هاروست مون ترینر های بازی هاروست مون ترینر های بازی هاروست مون ترینر های بازی هاروست مون رینر های بازی مزرعه دار ترینر های بازی هاروست مون .harvest moon back to nature trainers for PC by shahinsoft for free!!!! all of trainers you may need for example money , girls heart,lumber,wool,water can , 99 of things in refrigrator , 99 of anything in cabinet trainers for harvest moon back to nature traners an for toolbox too,999 of trainers for harvest moon back to nature traners animals foods cows , Sheeps, hens,fishes food,999 sales of any product that trainers for harvest moon back to nature traners you can raise, all of power berries, seeing all of angels goddess,9000000G money for trainers for harvest moon back to nature traners start and all hearts are red your home is upgraded and you have all animals just in 10 of sprig by trainers for harvest moon back to nature traners shahin soft trainers for harvest moon back to nature traners trainers for harvest moon back to nature traners trainers for harvest moon back to nature traners trainers for harvest moon back to nature traners trainers for harvest moon back to nature traners trainers for harvest moon back to nature traners trainers for harvest moon back to nature traners trainers for harvest moon back to nature traners

نظرات 31 + ارسال نظر
نیما جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:48 ب.ظ http://www.seemorgh.com

سلام عزیز
وبلاگ خوبی داری بهت تبریک میگم.
امیدوارم موفق باشی.

زهرا جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:51 ب.ظ http://send25.tarlog.com

سلام خوب هستید ؟ چه خبر ؟ send25.tarlog.com

سلامتی!

شما خوبین آقا میثم!

mehran جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:16 ب.ظ

شاهین جان بابت تمام زحمت هات ممنون.

علی جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:26 ب.ظ

شاهین جان ازت تشکر میکنم اما ناراحتم که نمتونیم از زحمتت قدردانی کنم بازم متشکرم داداش بابت همه چی

mehran جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:39 ب.ظ

شاهین چقدرکارباهاش سخته اول بایدنسخه 4روپاک کردبعدبایداین رونصب کرد؟

mehran جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:44 ب.ظ

شاهین برای چی ارورمیده من بیچاره مجبورم برم توپوشه ترینریکی یکی بازکنم

Aydin جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:57 ب.ظ

باز میکنم صفحه سیاه میاد

یعنی هیچ اروری نمیده و سیاه میمونه?

اگر با نصب ویژوال استودیو 6 هم سیاه موند روی صفحه کلیک کنید وکلید جهت راست رو بگیرید

علیرضا جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:59 ب.ظ http://pestehran.mihanblog.com

منم باز میکنم صفه سیاه میاد
شاهین یه توضیح کامل بده لطفا

اول ورژن چهار رو پاک کنید و بعد پنج رو نصب کنید حتما ویژوال استودیو 6 رو نصب کنید اگر هم اون اروری که تو توضیحات گفتم رو میده با دانلود اون فایل ضمیمه باید حل شه
ولی حتما ویژوال استودیو 6 رو نصب کنید

vahid شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:26 ق.ظ

یه سوال تو ترینرت گفتی قلب اهالی شهر رو قرمز میکنی ترینرشو ولی نذاشتیییییییی

تینرش نشد ولی سیوشو گزاشتم

جی دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:38 ب.ظ

سلام اگه میشه خود بازی رو هم بزارید تمامه سایتا برداشتن ازجمله خودتون

حتما من نمی دونستم برداشتن در ضمن من هم لینک وتن دانلود رو گزاشته بودم خودم آپ نکرده بودم!

علی شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:33 ب.ظ

سلام شاهین ممنون که کدهای منو به اشتراک گذاشتی آقا نمیشه کدهای گیم شارک رو رو نسخه کتمپیوتر اجرا کرد؟یه فکری به حال این مسابقه اسب شواری و شنا بکن بابا نمیشه برد.

اسب سواری و شنا رو من تا حالا چند بار بردم!

بهتره روز قبل از جشن رو سیو کنی و اگه باختی دوباره لود کنی اونقدر امتحان کن تا ببری!

HARVEST MOON2 یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:44 ب.ظ

سلام داداش شاهین...

راستی هیچ راهی برایتقلب در بازی مزرعه دار سونی1 وجود نداره؟؟؟

خواهشاجواب بده...

من چند تا کد دیدم که مثلا گفته ستاره ستاره دایره مربع و.... این چیزا ولی هیچکدوم کار نمی کرد

Satyr سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:24 ب.ظ

میشه خواهش کنم واسه رضای خدا هم که شده تو این پیج های آپلود ایرانی فایل هاتو آپلود نکنی ؟

هیچ کدومش دیگه کار نمیکنه ...

دیگه از این به بعد رو هاست خودمون آپ می کنیم ان شاء ا..

لطفا تو سایت شاهین سافت عضو شوید
توضیحات در صفحه اول شاهین سافت وجود داره

HARVEST MOON2 چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:36 ب.ظ

سلام آغا شاهین...
1:راستی باید چیکار کنم که تو بازی مزرعه دار اسبمو ازم نگیرن؟
2:قشو یعنی چی؟
باتشکر...

شما باید از آهنگر فرچه ی مخصوص حیوانات رو بخرید و باهاش حیواناتتون رو(اسب + گاو + گوسفند) قشو کنید یعنی با فرچه تمیزشون کنید
اگر این کار رو هر روز انجام بدید اسبتون رو ازتون نمی گیره

HARVEST MOON2 پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:24 ب.ظ

سلام...
راستی در بازی مزرعه نمک و شکر رو از کجا می تونم تهیه کنم؟

روز های شنبه به تلویزیون نگاه کنید و در برنامه فروش تلویزیونی برنامه مربوط به فروش لوازم آشپز خونه رو ببینید و بعد برید رستوران شهر و با تلفن سفارش بدید تا براتون بیارن آخرین وسیله ایی که میارن جعبه ادویه جات هست و آخرین چیزی که میارن توت فرنگی قدرتی!

عشق مزرعه پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:14 ب.ظ

با عــــــــــرض ســــــــــلام به آغاشـــــــــــاهین گــــــــــل...
راســـــــــــتی شــــــــــاهین آغا تو بــــــــــــازی مزرعـــــــــــه برنــــــــــج و چـــــــــــای رو چــــــــــه طــــــــــــور تهیـــــــــــه کنـــــــــــــــم؟؟؟
خـــــــــــواهشـــــــــــــا جـــــــــــوابــــــــــــمو بدیــــــــــــــــد...!
خــــــــــــدا نــــــــــــگه دار...

چای رو باید از کوتوله ها بگیری برای این کار باید قلبشونو کاملا پر کنی می تونی بهشون روغن و یا هدایای دیگه بدی و در تمام طول فصل بهار که اونها جشن چای دارن بری پیششون فکر کنم بین 3 و 4. بعد اونا بهت یه بسته چای میدن نمیشه کاشتش فقط میشه باهاش چایی درس کرد

برنج رو من تا به حال به دست نیوردم ولی فقط خوندم که باید تو جشن آش پزون که یه دیگ بزرگی وسطه شهره !
از توی تیگ با قلاب ماهیگیری ( کمان ماهیگیری) گیرش بیاری! من که تا به حال به جز لنگه کفشو قوطی کنسرو چیزی به دست نیوردم

HARVEST MOON2 جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:19 ق.ظ

سلام شاهین جون...
راستی چرا وقتی کارگرهای کوچک کار حیوانات روانجام میدن قلبشو کم میشه؟؟؟
خدا حافظ...

قلب کوتوله ها یا حیوانات؟
(البه فکر کنم قلب کوتوله ها رو میگی !) قلب کوتوله ها مثل شارژشون می مونه ازش استفاده کنی کم می شه!؟
ولی اگر قلب حیوانات کم میشه احتمالا در طول روز وقت نمی کنن بهشون برسن یعنی مثلا از بیست تا گاو و گوسفند فقط به 12 تا شون میرسن و قلب اون 8 تای دیگه کم میشه.

شما بهتره خودت آخر روز چک کنی ببینی به همه رسیدن یا نه!

هیچکس پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:39 ب.ظ

سلام...
شاهین جون من مزرعه رو با پلی استیشن1 بازی میکنم هیچ راهی واسه تقلب وجود نداره؟؟؟

اگرهم داره من نمی دونم!!!!!

من فقط همون کد های گیم شارکی رو که گفتم بلدم.

هیچکس چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:42 ب.ظ

با عرض سلام به آغا شاهین گرامی...
شاهین جون راستی تو بازی مزرعه دار سرکه رو چه طور بدست بیارم؟؟؟
خدانگه دار...

سرکه رو باید از تلویزیون بخری !
تو برنامه فروش محصولات خانگی که ازش قابلمه و این چیزا میخری یکی مونده به آخرین چیزه که میفروشه ادویه جات هست که توشون سرکه و نمک و شکر و اینجور چیزا داره!

فکر کنم دوشنبه ها یا سه شنبه ها پخش میشه باید از تلویزیون برنامه رو ببینی و بعد بری تو کافه رستوران پدر «آن» با تلفن شون زنگ بزنی برات بیارن ( سه روز بعدش می رسه دست)

HARVEST MOON2 چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:47 ب.ظ

سلام شاهین جون...
این یعنی چی:
(بعد از فروش صد محصول میتوانید سه محصول مهم را بخرید.)این تو راهنماست!!!
خواهشا جواب بده!!!

ببین یه سری محصولات مثل توت فرنگی رو نمیشه از جایی خرید1 تا اینکه از هر محصول هر فصل مثلا از همه محصولاتی که فروشگاه تو بهار می فروشه صد تا بفروشی تا اینکه توت فرنگی آزاد بشه!

خلاصه :
یعنی اگه صد تا از شلغم و خیار و سیب زمینی و کلم بفروشی تازه توت فرنگی آزاد میشه!
تو فصل های دیگه هم کدو تنبل و اسفناج آزاد میشن!

HARVEST MOON2 پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:56 ق.ظ

باسلام خدمت آغاشاهین گل و گلاب...
راستی شاهین جون تو بازی مزرعه دار هیچ راهی برای موندن تو بازی نیست؟؟؟
خواهشا جوابمو بده!!!

چرا بعد از سه سال اگه بازی رو خوب تموم کرده باشی کلا تو شهر خودتون میمونی این که میگن گزینه میاره که بری شهر و این چیزا رو من تا حالا ندیدم

HARVEST MOON2 چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:18 ب.ظ

باسلام خدمت آغاشاهین گل و گلاب...
راستی آغاشاهین بعد از سه سلل وقتی که توی دهکده موندی دیگه برای همیشه باقی می مونی؟

بله
ولی من تا حالا با بیشتر از 87 درصد بازی رو تموم نکردم
ولی چون الان لیست 80 تا غذا رو گیر آوردم ممکنه که بتونم با بیشتر از 90 درصد تمومش کنم
ولی با 87 درصد آره بعد از سه سال همینطور تو بازی میمونه

HARVEST MOON2 چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:46 ب.ظ

باسلام خدمت آغاشاهین گل و گلاب...
می خواستم بدونم که تو بازی مزرعه چطور میتونم بچه ی سگمو بگیرم؟؟؟
باید چیکار کنم؟؟؟

نمی تونی!
یکی شو میدن به stu و اون یکی رو هم خودشون نگه میدارن

آدرس اولین و بزرگترین انجمن طرفداران بازی هاروست مون :

http://shahinsoft.ir/index.php/forum/harvestmoon-back-to-nature

ایمی خارپشت شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:25 ق.ظ

سلام شاهین
من 999 چوب دارم و نمیدونم برای اینکه خونم رو بزرگ تر کنم چقدر نیازه لطفا بگید

هر بار فرق می کنه ولی در مجموع برای کامل شدن خونه بیشتر از اینها نیازه تا اونجایی که یادمه دو سه بار 999 باید بشه
دفه اول مثلا(تعداد واقعی نیست) 200 بار دوم 400 بار سوم 600 بار چهارم 800 ... اینطوریه هر بار تعداد بیشتری می خواد و پول بیشتری

ایمی خارپشت شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:28 ب.ظ

سلام شاهین
شما چطوری قابلمه و ماهی تابه و قاب عکس و هم زن و چاقو و وردنه و ماکرویو و هم زن دستی گرفتی
من همه جا رو گشتم اما پیدا نکردم

سه شنبه ها تلوزیون نگاه کن (برنامه فروش تلوزیونی لوازم خانگی) بعد برو به رستوران(بار) و با تلفن اونجا سفارش بده

ایمی خارپشت شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:52 ب.ظ

راستی خونم رو بزرگ کردم واسه این ک ترینر رایی ک درست کردی ممنون
ولی اون وسایلی ک گفتم پیدا نشد
چطوری پیدا کنم

جواب دادم

ایمی خارپشت پنج‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:16 ب.ظ http://sonichar.blogfa.com

میشه این ترینر رو درست کنید اخه همه عمل نمیکنه

ترینر وسایل آشپز خونه!؟

فکر نمی کنم بشه:(

اگر سوالاتتون رو در انجمن طرفداران بازی هاروست مون مطرح کنیدسریع تر به جواب می رسید چون به وبلاگ دیر به دیر سر میزنم

لینک :

http://shahinsoft.ir/index.php/forum/harvestmoon-back-to-nature-fans

ایمی خارپشت سه‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:16 ب.ظ http://sonichar.blogfa.com

نمیشه تو انجمنتون ثبت نام کرد جیمیل میخواد من ندارم
راه دیگه ای نیس

با هر ایمیلی میشه ثبت نام کرد!
شما با همین اسم ثبت نام کن ایمیل رو همینطوری وارد کن خبر بده من حسابتو فعال می کنم بعد از داخل سایت ایمیل رو عوض کن

ولی ما تا الان این مشکل رو نداشتیم خیلی از دوستان با یاهو عضو شدن
اروری که میده رو می تونید فرستید؟

جیمیل هم خیلی سریع می تونید بسازید

ایمی خارپشت چهارشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:08 ب.ظ http://sonichar.blogfa.com

میشه ادرس ثبت نام در انجمنتون رو بدید

http://shahinsoft.ir/index.php/forum
آدرس انجمنه

برای استفاده از انجمن کافی است در سایت شاهین سافت عضو شوید
Shahinsoft.ir
در قسمت ورود کاربر سمت راست روی کلید ثبت نام کلیک کنید

و یا از منوی اصلی بالای سایت و زیرمنوی بنل کاربری روی ثبت نام کلیک کنید

saeed جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 11:55 ب.ظ

سلام دوست عزیز خسته نباشی.من ترینر نسخه 5 هاروست مونو دان کردم اما کار نمیکنه ویندوزم64 بیتیه من فقط قسمت کارکردن کوتوله هاشو میخوام لطفا راهنمایی کن .وقتی ترینرو نصب میکنم 1 صفحه سیاه میاد ممنون.

sa جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 09:45 ق.ظ

ببخشید میشه بگین چطور میتونم کد های گیم شارک رو روی ورژن کامپیوتر تاثیر بدم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد