SHAHINSOFT

SHAHINSOFT

مرجع تخصصی بازی و برنامه های کامپیوتری - آموزش,ترینر,کرک,دانلود,موبایل و هک
SHAHINSOFT

SHAHINSOFT

مرجع تخصصی بازی و برنامه های کامپیوتری - آموزش,ترینر,کرک,دانلود,موبایل و هک

یه ترانه یه خاطره...

.: بزار خیال کنم..! :.



بزار خیال هنوز ترانه هامو میشنوی



هنوز هوامو داری و هنوز صدامو میشنوی



بزار خیال کنم هنوز یه لحظه از نیازتم



اگه تموم قصمون هنوز ترانه سازتم



بزار خیال کنم هنوز پر از تب و تاب منی



روزا به فکر دیدنم شبا پر از خواب منی



بزار خیال کنم تو دلتنگیات غروب که میشه یاد من می افتی



تویی که قصه ی طلوع عشق و گفتی و دوست دارم و نگفتی!



بزار خیال کنم منم اون که دلت تنگه براش



اونی که وقتی تنهایی پر میشی از خاطره هاش



اون که هنوز دوسش داری اون که هنوز هم نفسه



بزار خیال کنم منم اونی که بودنش بسه!



دوباره فال حافظ و دوباره توی فالمی



بزار خیال کنم بزار اگرچه بی خیالمی!



بزار خیال تو دلتنگیات غروب که میشه یاد من می افتی



تویی که قصه طلوع عشق و گفتی و دوست دارمو نگفتی!





                                                                                    با صدای : احسان خواجه امیری

نظرات 5 + ارسال نظر
masiha دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:21 ق.ظ http://masihan.blogfa.com

سلام خسته نباشید
من تو بازی مزرعه دار در روز 12زمستان به مشکل خوردم طوری که دو روز بعد از اون طوفان شدید اتفاق می افته و روز 14فستیوال هست که دخترها میان و کادو میدن.
سوالاتم اینه آیا ترینر مخصوص برای طوفان در نظر دارید؟نحوه گرفتن شکلات به چه صورته؟در فصل بهار چطوری میشه چای از 7کوتوله گرفت؟
یک جایی خوندم از شهردار میشه مزرعه برای کاشت برنج خرید و نحوه گرفتن پاکت استیشن بدون کدچه جوریه چون با کد کارنمیکرد.
جای دیگه صحبت از گرفتن 7لباس از فرشته پشت آبشار بود...!!!

آقا چه قدر سوال!
در مورد ترینر طوفان که نمیتونم کاری کنم
چای رو باید از کوتوله ها بگیری تو فصل بهار باید قلب کوتوله ها بیشتر از ستا باشه و بعد از اون حوالی ساعت ده مثلا ده و ده دیقه برید تو کلبشون
و بعد از جشن چای اونها بهتون یه کیسه چای میدن

ولی در مورد لباس و پاکت استیشن باید بگم که لباس رو من یه جای دیگه ایی خونده بودم ولی خوب فقط تو سایت های ارانی
خودم تا الان هیچ لباسی نگرفتم

پاکت استیشن رو اصلا نمیدونم چیه توی یکی از سایت های خارجی هم نوشته بود که برای اینکه بچت بزرگ شه کاربرد داره ولی خوب بچه ی من که بزرگ شده و راه هم میره
بدون اینکه از پاکت استیشن استفاده کنم

شکلات رو باید قلب دختره که توی کتابخونه کار میکنه رو آبی کنی و بعد توی یه جشنی براتون میاره

بازم سوالی بود سعی میکنم جواباتونو بدم

البته به مطالبی که توی سایت های ایرانی مینویسند زیاد دقت نکنید سعی کنید تو سایت های خارجی زبان مخصوصا سایت خود ناتسوم دنبالش بگردید

masiha دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:24 ق.ظ http://masihan.blogfa.com

بابت زحمات ارزشمند شما کمال تشکر و قدر دانی دارم
شعرها خیلی زیبا هستند با اونها من هم خاطره دارم

masiha دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:38 ق.ظ http://masihan.blogfa.com

من این بازی رو سالها پیش انجام دادم تا اونجایی یادمه بعد از 3 سال پیر کردن من یک روز شهردار اومد یه حرفهایی زد و بعد سر از اسکله درآوردیم که 4 تا انتخاب داد که یکیشو زدم و مثلا کشتی تا چند روز نبود یعنی رفت چی بیاره نفهمیدم

masiha دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:47 ق.ظ http://masihan.blogfa.com

هر دفعه که پیش کشیش میرم در مورد یه چیزی متفاوت حرف میزنه و هیچ کدومشون به هم ربطی ندارند به نظرت ربطی به فرشته ها یا شهر رفتن میتونه داشته باشه؟
میگم دادا این بچه ی متولد شده بزرگ بشو نیست،چون رفیقم تو سال پنجمه بچه ش تاتاتی راه میره.فکر کنم پاکت استیشن مشکل رو حل کنه.دادا می تونی کاری کنی به تمام جاهای خونه اهالی دهکده سرک کشید؟
ممنون

بچه من که از حالت چهار دست و پا بیرون اومده و تاتی تاتی راه میره

ولی هوب یه سو دیگه رفتم با ترینر های خودم که تو اول تابستان ازدواج کردم و اگه بچم دنیا بیاد فکر کنم خیلی زود بزرگ بشه

ولی این پاکت استیشن رو اگه واضح تر بگی به چه دردی میخوره و شما کجا چنین مطلبی رو دیدین فکر کنم بهتر بتونم کمک کنم

امیر دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:08 ب.ظ

فک کنم اجاق خانمم کوره.چجوری بچه دار بشیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


باید قلبش رو قرمز نگه دارید ، و خونتون رو هم بزرگ کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد