SHAHINSOFT

SHAHINSOFT

مرجع تخصصی بازی و برنامه های کامپیوتری - آموزش,ترینر,کرک,دانلود,موبایل و هک
SHAHINSOFT

SHAHINSOFT

مرجع تخصصی بازی و برنامه های کامپیوتری - آموزش,ترینر,کرک,دانلود,موبایل و هک

ترینر مزرعه دار هاروست مون : هارد ورکر شدن تمام فصول

این ترینر تمام فصول شما رو هارد ورکر میکنه+یه جورایی هم ترینر پول حساب میشه!



عملکرد این ترینر اینجوریه که هر روز میزان فروش محصولات شما رو 400000 میکنه و این پول وقتی که خریدار ساعت 4 بعد از ظهر میاد محصولات شما رو بخره بهتون اضافه میشه و واقعا مثل این میمونه که شما خودتون هر روز 400000 تا در میارین و اینجوری خود به خود ماه شما با درجه هارد ورکر تموم میشه!و به علاوه پول هم در میارین یعنی اگه نخواستین از ترینر پول استفاده کنید این ترینر هم پولتون رو زیاد میکنه هم اینکه هارد ورکر مشید!



برای دانلود ترینر هارد ورکر مزرعه دار هاروست مون اینجا کلیک کنید

نوع فایل : RAR

حجم : 170 کیلو بایت

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:31 ب.ظ

سلام ببخشیدکه اینجا میگم چرابرای جاواچیزی نیست مثلuc browser یاopera mini handler

یو سی بروزر برای جاوا هست ولی خوب اگه به خاطر فیلتر شکن میخواهید متاسفانه پروکسیش فیلتر شده و دیگه کار نمیکنه ولی به درد سایت های فیلتر نشده میخوره

اپرا هم برای جاوا هست ولی به خوبی اندروید نیست

mehran921 سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:35 ب.ظ

سلام میگم ترینر(پول)بازی مزرعه دار روورش داربازی رو بی مزه میکنه

دوست عزیز من تریتر اسمش روشه و از ترین به معنای آموزش میاد و مورد استفاده کسانیه که مبتدی اند و تازه کار
جدای از اون شما میتونید ازش استفاده نکنید
نه اینکه فکر کنید ازتون ناراحت شدم نه!
من خودم هم با نظر شنا موافقم ولی در درجه اول این ترینر ها رو فقط برای این درست کردم که ببینم میشه به شهر رفت یا نه که دیدم نمیشه

من مزرعه دار رو با درصد 87 تموم کردم ولی از شهر خبری نبود و از خیلی چیزا که تو اینترنت میگفتن هم خبری نبود
بازی با حضور همه مردم شهر در میدان شهر تموم میشه که از ما به خاطر زحمت های زیادی که کشیدیم تشکر میکنن و بعد هم تیتراژ بازی میاد و بعد از اون وارد دومین روز بهار از سال چهارم میشیم و خیلی عادی به بازی ادامه میدیم
سیوش رو تو نسخه پنجم براتون گزاشتم خلاصه اینکه تمام ترینر های ناقص رو تکمیل کردم و چندبن ترینر جدید هم اضافه کردم تا مجموعه ترینر ها کامل بشه و به اون سه تا سیو اضافه کردم و آموزش و راهنمای گاملی به نسخه پنج ضمیمه شده و کد های گیم شارک رو هم داره در کل هر چیری رو که برای مزرعه دار به ذهنتون برسه رو گزاشتم تا دیگه پرونده مزرعه دار پلی استیشن یک رو ببندیم بره پی کارش.

خلاصه سرتون رو درد نیارم بعد از نسخه پنج دیگه ترینری در کار نیست تا خیال شما هم راحت بشه.

m جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:29 ب.ظ

هیچکدوم ترینرها برای من کار نمیکنه :((((((((((((((((((

... جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:33 ق.ظ

سلام.
داداش من وقتی وارد بازی میشم میگه مموری کارد نداری.
نمیدونید باید چیکار کنم لطفا" کمکم کنید.پاسخ رو همینجا بدید میام میبینم.

یک بار بازی زو پاک کنید دوباره نصب کنید شاید درست شمه من چند بار با این مشکل مواجه شدم و بعد از نصب کردن مجدد بازی درست شده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد