SHAHINSOFT

SHAHINSOFT

مرجع تخصصی بازی و برنامه های کامپیوتری - آموزش,ترینر,کرک,دانلود,موبایل و هک
SHAHINSOFT

SHAHINSOFT

مرجع تخصصی بازی و برنامه های کامپیوتری - آموزش,ترینر,کرک,دانلود,موبایل و هک

بسته الحاقی نسخه چهارم ترینر های مزرعه دار

این بسته الحاقی برای نسخه چهارم است و برای اجرای آن باید نسخه چهارم روی سیستم شما نصب باشد. 

 

*تنها کسانی این نسخه را دانلود کنند که نسخه چهارم را نصب کرده اند ولی هنگام اجرای آن با ارور مواجه میشوند 

 

  برای دانلود و مشاهده جزئیات بسته الحاقی نسخه چهارم اینجا کلیک کنید   

نسخه چهارم ترینر های مزرعه دار بازگشت به طبیعت بک تو نیچر

نظرات 4 + ارسال نظر
fars پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:55 ب.ظ http://www.fars.me.cc

۶۵۶۳۲۶۰۶۳۴۸گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.fars.me.cc

a جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:35 ب.ظ

dadash shahin age mishe
teraner
strong hold 1 besaz
kheyli bazi bahalie

حتما درست میکنم خیلی ممنون که نظر دادید دیگه مونده بودم که این پنج تا ترینر مزرعه دار تموم شد چیکار باید بکنم

علیرضا شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:46 ب.ظ http://pestehran.mihanblog.com

داداش شاهین دمت گرررررررررررررررررررررررررررررررررم خیلی خیلی حال کردم باهات این بازی رفت بود رو مغزم از بس کاراش زیاده ترینر توپی بود موفق باشی

خیلی خوشحالم که به دردتون خورد
فقط اگه یه موقع تونستین برین شهر یا این که به مطلب جالبی برخوردید ماهم خوشحال میشیم که اول به ما خبر بدی

علیرضا شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:51 ب.ظ http://pestehran.mihanblog.com

شاهین جان فقط من یه مشکلی با این ترینره دارم برای فروش محصولاتم هر دفه که تیرنرو ران میکنم چنتاییش 0 میمونه باز که ران میکنم بقیه 999 میشن یه سری دیگه 0 میشن میشه کاریش کرد؟

همینجوریه توی فیلم راهنما هم اگه دقت کنید اولش اینطوری میسه ولی اگه چند بار ترینر هارو باز کنی و ببندی و توی بازی استارت بزنی بیای بیرون دوباره بری توی منوی استارت درست میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد