SHAHINSOFT

SHAHINSOFT

مرجع تخصصی بازی و برنامه های کامپیوتری - آموزش,ترینر,کرک,دانلود,موبایل و هک
SHAHINSOFT

SHAHINSOFT

مرجع تخصصی بازی و برنامه های کامپیوتری - آموزش,ترینر,کرک,دانلود,موبایل و هک

جوک های جدید

دیشب یه پشه رو تو هوا گرفتم،
تا اومدم تو مشتم لهش کنم دیدم دستم خیس شد، فک کردم خونه، دستمو وا کردم دیدم داره گریه میکنه، گفتم چته؟! خودتو زدی به موش مردگی؟
یهو بغضش ترکید و گفت: ای بابا! گوشت که خیلی وقته نمی‌خورید، مرغ هم که شده کیلوئی 8000 تومن، اونم دیگه کسی نمی‌خوره، خوناتون مزه ترب سفید میده...
ما خودمون میخوریم ولی بچه هامون یه هفته‌اس لب به خون نزدن ...
دیگه بغض امونش نداد و مـُرد !

ایوب ابتدا از کاربران اینترنت ایران بود که بعد ها خداوند هنگامی که صبر و پایداری ایوب را دید، او را به پیامبری برگزید!


به دوستم اس میدم میگم تولدت مبارک...
میگه مرسی عزیزم تولد تو هم مبارک !
جوونا دارن از دست میرن به خدا... :|


من و تموم فرشته های خدا داشتیم آسمون رو برای اومدن آخرین و قشنگ ترین فرشته خدا آماده می کردیم… تا این که تو اومدی… گند زدی به جشن ما!


دعای حیف نون: خدایا به من مغز بده تا بتوانم سکته مغزی کنم واعضای بدنم را به نیازمندان اهداء کنم
.

حیف نون میره تهران میبینه همه آستین کوتاه پوشیدند. با خودش میگه:
پَ ای تهرونیا دماغشون با چه پاک ایکونن!؟


برا ده ثانیه چشم از موتورم برداشتم دو دَرِش کردن. رفتم کلانتری میگه پنجشنبه مامور تجسس زودتر میره خونه برو شنبه بیا، شنبه رفتم میگه زنگ بزن 110 صورت جلسه کنه تو محل! یعنی یارو دزده تو افغانستان داره با موتورم تک چرخ میزنه من هنوز نتونستم شکایت کنم!

 

خانوما این دفعه تو خیابون داشتین می رفتین یهو یه زورگیر اومد تیغتون بزنه، هول نکنین!
سریع روسریتونو بردارید! 110 اگه نرسه، گشت ارشاد حتما میاد! 

یا اینکه یه ساندویچ بگیری دستت!

 


یعنی ما اگه توی یه خونه با 10 تا اتاق هم باشیم،
این 4 تا اعضای خونواده ی ما یه طوری خودشون رو توی
خونه پخش میکنن که ،
توی هیچ نقطه ای از خونه نمیشه تنها باشی !!
یعنی بارسلونا هم این طوری از فضاهای خالی زمین
استفاده نمی کنه !!

از حیف نون میپرسن نظرت درمورد اهمیت آب چیه ؟
میگه: اگه آب نباشه، مانمی تونیم شنا کنیم واگه نتونیم شنا کنیم غرق میشیم!!!

یاروبا حیف نون با هم همسایه بودن…. هر سی ثانیه برق یکیشون میرفته…
تحقیق میکنن میبینن از چراغ راهنمایی برق دزدیدن

 

نظرات 1 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:48 ق.ظ

pa na paye jadid bezar lotfan

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد